🍵📣 Meşhur Kız logolu Kahveci - Globale şikayetim ve sonuçları

in #tr6 years ago (edited)

kahveciii.jpg

Merhaba Sevgili Dostlar,

Yine bir şikayet hikayesiyle karşınızdayım ama bu size, Yaaa bu adamda sürekli birilerini şikayet ediyor imajı bırakmasın çünkü bu eski bir hikaye, Aynı zamanda hakkımızı her zaman aramamız gerekmektedir.
Neyse başımdan geçen olaya gireyim.

Sanırım geçen seneydi. Bu olayı şimdi niye yazıyorum derseniz dün o malum kahvecinin muhabbeti geçince aklıma geldi.

Arkadaşımla kahve içmeye gidelim dedik bahçesi olan o bildigimiz, Genç kesimin karamel maco,Frappicino daha adını bile bilmediğim zibilyon tane kahve çeşidi için uğradığı yer... Evet evet o işte abi zaten en büyüğü o yaaa :)) Dediğinizi duyar gibiyim.

Girdik kahveciden içeri tabi bahçede oturucaz içerisi sıcak zaten yaz havası bahçeye bir gittik arkadaş bütün sandalyeler dolu, 20 müşteri oturuyorsa sandalyelerde 30 sandalye boş ama müşteriler tarafından işgal edilmiş. Bayanlar çantalarını koymuşlar hadi ona eyw, Diğer masalarda gruplar oturmuş birer ikişer sandalyeler dolu arkadaşlarımız gelicek diye işgal altında, Bizde bir sandalye bulduk iki kişiyiz bir ara arkadaş espiri yaptı müzik durunca artık kim oturursa kanka yapacak birşey yok diye. Neyse ben o gazla gittim kasaya durum böyle böyle ben müşterilerden rica edemem siz rica edebilir misiniz? Çünkü sandalyeleri boşa işgal ediyorlar. En azında belki bir hanımefendi çantasını nezaketen omzuna alabilir veya bir grup işgal ettiği ve arkadaşlarının ne zaman geleceği belli olmadığı için 1 sandalyesini verebilir mi? Diye sorduğumda biz karışamayız dediler. Bende dedim ki o zaman lütfen bana bir sandalye ayarlayın malesef dendi. Hepsini müşterilerimiz kullanıyor dedi. Sonrasında kahve içilen yerdeki kuralları bildiğimden dolayı :) Tabi bunlara vakıf olmak lazım ben biraz eski işimden dolayı sürece hakimim ama hiç birşey bilmedende hakkınızı savunmayı ihmal etmeyin tabi saçmalamadan.

Arkadaşından beni iplemeyen çalışanlarla konuşmayı kestim hemen içeriden bir sandalye kaptığım gibi dışarıya götürdüm, O esnada çalışan şefti sanıırm he bu arada bir görevliyle görüştüm şef kim diye sordum benim dedi sandalye ayarlayamayıza getirmişti lafı sonra şef başkası oldu bir anda, Arkamdan bağıran arkadaşı duymamazlıktan gelip içerideki sandalyeyi dışarı çıkardım. Adam geldi beyefendi hijyen kuralları buradaki prensesler zehirlenir falan sandalyeler farklı içeri dışarısı falan vs birşeyler söylemeye devam etti. Bende dedim ki kasaya gidiyorum sallamamazlıktan geliyorsunuz sandalye alınca hemen söyleniyorsunuz. Burada ikinci bir arkadaş geldi. Başımızda bekliyor sen neden geldin kavgamı edicez dedim yok ben bir isteğiniz varmı diye geldim dedi :) Arkadaş burası self servis garson yok :) evde pederden azar işitmiş kesin orda bize dalacak stress atacak arkadaş :) Neyse amiri onu gönderdi. Biz devam ediyoruz, Bu kadar boş sandalye işgal edilmiş bana lütfen sandalye ayarlayın dedim tabi biraz bağırınca kasada sandalye yok beyefendi ayarlayamayız biz diyen arkadaşlar sandalye getirdi vay anasını beee mucize yaşandı..

Sonra biz arkadaşla biraz oturduk sakinleştik ve kahve almadan çıktık...

Tabi ben arkasından malum kahvecinin Türkiye şirketine ve arkasından ilgilenilmezse Global Merkeze bildireceğimi mail olarak ilettim.. Arkadaşlar şunu bilmenizi isterim, Yabancı menşeili şirketlerin şikayet bölümlerinde mutlaka Global merkeziyle muhattab olun. Çünkü Türkiye'deki şikayetler bazen sonuçlanmaya biliyor ama burada böyle olmadı. 3-5 Gün sonra biri aradı beni malum şirketin Marmara sorumlusuyum diye konuyu birde benden dinledi ve sağolsun ilgilendi beni oradaki yetkili arkadaşa gönderdi, Lütfen dükkanımızı ziyaret edin sizi orada ağırlayıp kendilerini affettirecekler diye tamam dedim ben teşekkür ettim ve telefonu kapattım. Sonra ne mi oldu?

Gitmedim arkadaşlar. Ben o şikayeti bedava kahve içmek için yapmadım. Asıl olay nedir? Ben veya bir başkası o dükkana tekrar gittiğinde eğer boş sandalyeler işgal altındaysa, Ayakta muhtemelen kalmıyacaktır.

Yazı çok uzun oldu ama bu konular hepimizin başına geliyor umarım faydası olmuştur.

Sevgiyle Kalın....

Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 87.0% @mikepm74 upgoat, thanks to @kad
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

baya çok uzun olmuş)) okudum, ellerine saklık

Teşekkür ederim. Beğendiğinize sevindim. @revan746

tesekkurler ıyıkı gıtmemısınn

Gereken yerde, gerekeni yapmak vatandaşlık görevidir..

This post has received a 0.28 % upvote from @drotto thanks to: @kad.

This wonderful post has received a bellyrub 10.18 % upvote from @bellyrub.

Thank you for all

Efendım ?

Nasıl bu kadar kazançlı beğeni alabiliyorsunuz lütfen yardımcı olurmusunuz?

Türkiye Steemit discord kanalında beni bulunca yaz izah edeyim @Mahmut https://discord.gg/MQ5xUPM

Güzel yazı, hakkını teleb etmek lazımdı.

Teşekkür ederim.

İyi yapmışsınız, saygıdan vazgeçmeden bu şekilde şikayette bulunmak zorluyor insanları bugünlerde.

Okumaktan yoruldum ama ilginç bir hikayeymiş doğrusu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97