You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 10.07.2018

in #tr6 years ago

Birkaç arkadaş çok güzel yazmış ben de bir şeyler söyleyim bu konu hakkında;

Öncelikle hayal edilen şeyin bazı gerçeklere de dayanması gerekiyor. Safi bir hayalin peşinden koşmak çoğu zaman insana bir şekilde zarar verir. Daha materyalist bir şekilde yaklaşıp hayallerini de ona göre seçmeli insan. Eğer ki böyle yapıldığını varsayarsak kesinlikle hayallerindeki mesleği seçmeli.

Ben şu an elektrik elektronik mühendisliği okuyorum fakat içimde koca bir uktedir ODTÜ - Biyoloji... Evet, biyoloji bölümü ile kıyaslandığında iş bulma imkanım çok daha fazla olabilir fakat sevdiğim ve istediğim bir yerde olmuş olsaydım hem okurken hem okuduktan sonra buraya göre çok daha başarılı olabilirdim diye düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64168.03
ETH 3172.76
USDT 1.00
SBD 3.84