TALKALVAS SHOW | Inspiration had came in the toilet and I wrote a poem for yall! - $$pecial Stellar POEM -

in #tr5 years ago


Canım Lumen


Ansızın yaptı bu gün Lumen bir atak
Sağolsun geçti bendeki panik atak.
Piyasa geliyor gibi kendine
Market artık çok koordine..

Bozmayın onları bi beş yıl
Değişti devir, oldu her şey digital
Alıcaz çayı çorbayı kriptoyla
Geliyoruz boğayı kırbaçlaya kırbaçlaya...

Hızlı geliyorum gaza biliyorum
Bir pürüz çıksın istemiyorum
O yüzden şimdilik susuyorum
Maç sonu burdayım bekliyorum...



THANKS FOR WATCHING


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Inspirational toilet poems are the best!

YEAH FROM NOW ON I'LL BE CONTINUING TO WRITING POEMS AT TOILET!

Reis bu Lumens'in şeriat sertifikası falan vardı. Sakata gelmeyelim :)
Şaka bir yana tutunacak dalımız kalmadı. Umarım bu şiir boğanın habericisidir :)

inşallah uykusuz reis hiç param kalmadı valla

thanks for sharing

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79