Sort:  

Değerli yorum ve eleştirinden ötürü teşekkürler sevgili @kamilseller.

Rüyalar , hayaller benim çok sık kullandığım öğeler. Özel olarak bir sevgim var yani :)
Gerçeğin ne olduğuna dair belirsizlik katabiliyorum bu şekilde. Aslında burada da okuyucunun algısına bıraktığım bir gerçeklik var. Çünkü rüyanın ne olduguna okuyucu karar veriyor. Tüm anlatılanlar da rüya olabilir yahut rüya anlatılanlardan çok alakasız da olabilir ve son paragraf aslında anlatılan günün sabahı da olabilir. Karar okuyucunun. Tabii ben kafamda böyle belirlerken yazarken bunu pek becerememiş de olabilirim. :)

Aslında yazdıklarımla ilgili açıklama yapmayı pek sevmiyorum ve okuyucunun algısına bırakıyorum tamamen.ama dediğim gibi rüyalar ve hayaller benim zayıf noktam ve sığındığım bir klişe de olabilir. 😊

Tekrar çok teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63852.87
ETH 3135.82
USDT 1.00
SBD 3.83