ÜNİVERSİTEDE YURTTA KALMAKsteemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

villa-3237114.jpg

Dün İstanbul da özel üniversite okumak hakkında bir yazı yazmıştım.O yazıyı okudunuz ve İstanbul a gitmeye karar verdiniz.Okul işi tamam şimdi diğer bir sorun nerede kalacağım ?

Aynı üniversiteyi kazanmış bir arkadaşınız varsa sıkıntı yok yurda vereceğiniz paraya çok rahat eve çıkabilirsiniz düşünmenize gerek yok.Ama tek başınıza bir şehre gidiyorsanız en iyi ev arkadaşını yurtta bulursunuz.Yurt Arkadaşlarınızı tanımanız için çok uygun bir ortam.Okulda anlaşabildiğiniz arkadaşlar her zaman beklenildiği gibi çıkmıyor.

Ben de bu yüzden ilk sene yurtta kalmayı seçtim.Üniversite sonucum açıklandıktan sonra kayıt yaptırmaya gitmeden internetten o bölgedeki yurtları araştırdım.Fiyat olarak , ortam olarak , okula mesafesi olarak bir bilgi aldım.Bu kriterlere göre bir eleme yapıp sıraladım.Kayıt yaptırmaya gittiğim gün aynı gün içinde yurt işini de hallettim.
yurt fiyatları genel olarak yıllık 7500 den başlayıp 25000 ne kadar var.Bunların çoğunda maalesef yemek yok.En sıkıntılı kısımda yemek olmaması.İlk olarak hep dışarıdan yiyorsunuz maddi olarak zarar.İkinci olarak hep aynı şeyleri yiyorsunuz bir süre sonra yiyemiyorsunuz.Diğer bir kötü tarafı da aileniz veya arkadaşınız geldiği zaman misafir edecek yer sıkıntısı olması.

İyi tarafları ise temizlik derdiniz olmuyor.Özellikle benim kaldığım yurt temizlik açısından gayet iyiydi.Elektrik , su , doğalgaz , internet gibi sıkıntılarınızda olmuyor.Benim yurt okula 5 dakika yürüme mesafesinde olduğu için derse 15 dakika kala kalkmam yetiyordu.Tabi bir şeyler unuttuğum zaman gidip almamda kolay oluyordu.

Benim aklıma gelenler şimdilik bunlar sizinde sormak istediğiniz soru varsa cevaplarım.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60953.94
ETH 2920.49
USDT 1.00
SBD 3.57