Keepcalmandread tarzında trade işlemleri

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba, ben @keepcalmandread,

btcturk un çekme işlemlerinden komisyonu kaldırdığını duyurmuştuk.

Güncel hesaplamalar sonucunda, en az komisyonu ararken, TL > Steem yolunda btcturk > binance yöntemi üst sıralarda yer alıyor.

Kum saati teorisiyle,

  • Ortamı anlamak,
  • Bildiklerimi test etmek,
  • Gerçekleri tenefüs etmek,
  • Riski hesaplamak,

İçin daha önce bir kaç kez denediğim gibi işlemler yapmaya devam ettim.

Küçük bir kaç işlem sonucunda elimdeki x miktardaki rakamı +%15 seviyesinde arttırabildiğimi gözlemledim.

İhtiyacımız olan şeyler; zaman > risk iştahı > doğru bilgi

Hem hesabı kolay olsun, hem anlayışı basit olsun diyerek 100 lira gibi bir rakamla, son bir kaç gün içerisinde bir kaç işlem gerçekleştirdim.

Şöyle bir örnek vereyim;

btcturk.jpg
btc.png

*Siyah çizgi içerisindeki rakamlar TL cinsinde olduğumu,
*Kırmızılar ise Btc cinsinde olduğumu işaret ediyor,
*Yeşil ise işlem yapılan zaman için kur göstergesi,
*Sol köşeden reel zamanı takip edebilirsiniz.

market üzerinde dalgalanmayı gözlemlediğimde, borsaya 100 lira gönderdim. Şunu biliyorum; dünya üzerindeki herhangi bir dalgalanma yerel borsalara bir kaç dakika gecikmeli yansıyor.

Gerçek bir dalgalanma olup olmadığınıysa, Hacimi en yüksek bir kaç borsayı bir biriyle kıyaslayarak anlıyorum. Eğer grafik okuyacak olursam, hepsini hesapladığından dolayı, kenarıda köşede gerçek olmayan işlemler grafiği yanıltabilir. Bu yüzden güvenmiyorum.

Dalgalanmayı gördüğümde, ilk satın almayı yapıyorum. Terste kalabilirim veya kaybedebilirim, bu yüzden en küçük miktarımı belirleyip gönderiyorum. Bu miktar benim için çok uzun süreler bekleyebileceğim ve ihtiyacım olmayacak bir miktar.

Borsa kapanmazsa veya bitcoin 0.00 Tl değerini görmezse bu miktarı yükseltene kadar orada bırakacağım demek oluyor benim için.

Ve İlk alımı gerçekleştirdikten hemen 2 gün sonra + bir dalgalanma görüyorum. En üst seviyeyi görene denk bekliyorum. Ve şunu biliyorum, En üst seviye geldiğinde, mutlaka bir kaç satış emiri gelecek ufakta olsa bir düşüş meydana gelecek. Zira benim manuel olarak takip ettiğim bu adımları düzenli yapan botların var olduğunu biliyorum.

En üst seviye ve çok küçük bir düşüş gördüğümde, elimdeki btc yi verip tl yi alıyorum.

btcturk2.jpg
*Kırmızı işaret piyasada bulunan alıcı emirleri
*Siyah işaret piyasada bulunan satıcı emirleri işaret ediyor.

Ben bu kısımı, vakit ayıramayacağım zamanlarda, x mikatarda alış yap veya x+5 olduğunda sat şeklinde emirler vermek için kullanıyorum.Aynı zamanda piyasa yapıcı bir emir verdiğim için düşük komisyon ödüyorum.*

Ve izlemeye devam ediyorum. Eğer ortalamanın altında bir düşüş olursa tekrar alım emiri veriyorum. Eğer olmazsa beklemeye devam ediyorum. Benim için amaç; ya Tl olarak yükselmeli, yada btc cinsinden yükselmeli. İkiside benim için kar kabul edilecek bir sonuç, çünkü ben beklemeye devam edeceğim.

Bir süre bekliyorum ve düşüş görürsem alıyorum, eğer göremezsem, yeni bir dalgalanma izlemek için global dünyaya dönüyorum.

Temel mantığım, düşüş gördüğümde satın alıp, yükseliş gördüğümde satıyorum.

Bu sistemin işlemesi için, en önemli unsur zaman, zamanınız olmalı. Aynı zamanda dalgalanma olmalı.

Bu sistemi gerçekleğine inandığım bir kaç borsa ve bir kaç coinde daha deniyorum, steem ile ilgili olan kısmı merak edebileceğinizi düşünüyorum. Daha sonra ayırabildiğim ilk vakitte paylaşmayı planlıyorum.

Bir kaç tekrarla yöntemi anlamanızı ve daha sonra işlem yapmanızı tavsiye ediyorum.

7 günlük bir sürede yüzde +%15 bir kar elde etmiş görünüyorum, içeride gerçekleşen emirleri gözlemlediğimde +27 nin mümkün olduğunu görüyorum fakat yeterince vakit ayıramamış bulunuyorum. Beni şanslı kabul edip, sizin daha fazla beklemeniz gerekebileceğini göz önünde bulundurun, burada bulunan 7 gün, hafta belki ay olabilir.

Son olarak, kripto para işlemlerinde yapacağınız tek bir hatanın geri dönüşü olmadığını tekrar hatırlayın ve her zaman sakin & düşük riskli işlemlerle hareket edin.

Yatırım tavsiyesi midir? olabilir, olmayabilir, kişiye göre değişir. :)

Herkese keyifli steemitler...

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @keepcalmandread.

You got a 1.36% upvote from @emperorofnaps courtesy of @keepcalmandread!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

You got a 3.27% upvote from @brupvoter courtesy of @keepcalmandread!

This post has received a 0.60% upvote from thanks to: @keepcalmandread.
For more information, click here!!!!

Try the new Minnowhelper Bots for more information here

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

sneaky-ninja-sword-xs.jpg

Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 1.73% upvote!
I was summoned by @keepcalmandread. I have done their bidding and now I will vanish...


woosh

A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.


Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55