Yeni hobi projem

in #tr6 years ago

Herkese merhaba, ben @keepcalmandread

Bir süredir california solucanı beslediğimden bahsetmiştim.

californiya solucanlarım

Artık evden ayrılmak üzere olduğum için, solucanlarımdan ayrıldım. Gayet işe yaradığını ve tavsiye ettiğimi belirtmem gerek.

IMG-20180604-WA0002~2_Signature.jpg

Şimdi ise yeni evimde topraksız tarım ile ilgilenmeyi planlıyorum. Bunu buraya not olarak bırakmak istedim, çünkü unutmak istemiyorum. Çok yakın bir arkadaşımdan öğrendiğim bu yeni uygulama ile akıl almaz fikirler kafamda belirdi bile.

Sık sık steemite girdiğime göre, buraya not olarak bırakmam, unutmamam adına doğru bir hareket görünüyor.

Belki bir başkasınında konuyu öğrenmesine-duymasına vesile olurum duygusuyla buraya yazıyorum.

Çok kısa bir süre sonra, en ince detaylarıyla konuyu dinleyeceksiniz diye düşünüyorum. :)

Herkese keyifli steemitler...

Sort:  

Yaklaşık 6 ay önce platforma katıldığım için eski yazınızı yeni okuma fırsatı bulabildim. Bilmediğim şeylere karşı aşırı meraklı ve hevesliyimdir. Faydaları çok hoşuma gitti.

Şu en ince detayına kadar anlatacağınız yazı umarım hızlı gelir :)

Çok yakından ilgileniyorum şuanda bu konu ile :)

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 1.86% upvote!
I was summoned by @keepcalmandread. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Hocam topraksız tarım da dikey boruların arasından vereceğiniz sudaki mineral oranını nasıl ayarlamayı düşünüyorsunuz, benim de aklımda olan bir projedir ^^

örneğin x miktarda minerale ihtiyaçları var,

sistem dikey oldugu için, aşağıya doğru x+ bir miktarda su bırakıcaz ve bitki ihtiyacı kadarını alacak, fazlası düzenli aşağıya dökülmüş olacak.

Bizde bu solucanlardan 1.5 milyon kadar var.1 yıldir bu isi yapiyoruz.:)

çok iyi, bu yakınlarda solucan gübresine ihtiyacımız olabilir, umarım sizden tedarik edebiliriz :)

Her zaman..Seve seve yardimci oluruz:)

sıvı solucan gübresi var mı peki :)

Biz henüz sıvı gübre üretmiyoruz ama yapanları taniyoruz.topraksiz tarim icin kullanacaksıniz sanırim.cok faydali.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86