You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hep biz mi haklıyız? Tek değerli olan biz miyiz?

in #tr6 years ago

Küçükken oyuncaklarda anlattığınız örnek, büyükken kavga türü olaylarda anlattığınız örnek, siyasette de ahbapçılık :)

Söylediğiniz problem en çok bizim gibi ülkelerde mevcut, "Haksız olsa bile bizden yana olana destek vermek". Ben şahsen bunu yapmadığım için bir çok arkadaş kaybettim. Üzgün de değilim.

Dünyanın iyiliği ve doğruluğu için, bizden yana olan haksız ise, karşı tarafı seçebilmeliyiz. Bunu her dönem, her alanda yapıp, gerekirse canımızı ortaya koyabilmeliyiz.

İyi günler dilerim.

Sort:  

Hak veriyorum. Karşı taraf haklı olduğunda desteklediğim çok oldu ve bu yüzden ben de az arkadaş kaybetmedim. O yüzden şua an yaptığım şey sorun çıkarmayacak arkadaşlar seçmek. öyle ki hata yaptıklarında benden savunma beklemesinler. Yorumunuz için teşekkür ederim... :)

rica ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 67414.73
ETH 3501.70
USDT 1.00
SBD 3.18