Şehrin meyve ağaçları ..

in #tr6 years ago

IMG_0533.JPGYaşadığımız ülkenin durumu malum. Kendi üretimimiz azaldı, herşey pahalı, çarşı, manav ateş pahası.
Benim yaşadığım İstanbul*un Kadıköy semtinde inanılmaz güzel ve her sokağında kocaman meyve ağaçları var. Erik, nar, kayısı, dut, kiraz, vişne..
Ne yazık ki hiçbiri toplanmıyor, yerlere dökülüp sadece sokağı kirletiyor. İnsanlar toplamaya utanıyor mu, zaman mı bulamıyor bilemedim..
Kaç kişi benim gibi düşünüyor merak ediyorum..
İştahınızı açacak bir fotoğrafla, konuyu daha detaylı yazmak için hoşçakalın diyorum..

Sort:  

fotoğraf iştah açıcı ama daha çok meyve ağacı görmeyi umut ediyordum:) Eleştirmek gibi olmasın her emek kutsaldır vakit ayırıp emek vermişsiniz. duyarlılığınız için teşekkürler.

Merhaba, aynı şey için uğraştım ama farkettim ki hiç meyve ağacının fotoğrafını çekmemişim. En kısa zamanda arşivime ekleyeceğim, Çok teşekkürler ..

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62622.67
ETH 2944.91
USDT 1.00
SBD 3.61