Yaz geliyor

in #tr6 years ago

image

Benzersiz düşlerin yeniden filizlendiği baharın ardından, bedenimi ışıtan güneş dört yanımı sarıyor. Yaz mevsimi içten içe sevindiriyor beni. Bilmem sizi de heyecanlandırıyor mu? Buz gibi denize girip serinlemek istiyorum. Derine, daha derine dalmak niyetim. Denizin o esrarengiz dünyasında kaybolmak istiyorum. Nefesimi tutabildiğimce yaşayacağım özgürlüğe doymak hevesindeyim. Bilmem siz de bu hislere sahip misiniz? Bu satırları her coğrafyadan insanlar okuyabiliyor. Biliyorum kiminiz de kış mevsimine hazırlanıyorsunuz. Ama üzülmeyin sakın! Her mevsim ayrı güzellikler barındırır içinde. Şükretmeliyiz. Yaşadığımız her anın kıymetini bilmeliyiz. Eminim kıymet bildiğimiz bir hayat daha tatlı bir hayat olacaktır.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66407.27
ETH 3219.07
USDT 1.00
SBD 4.34