akşam yemeğimiz:)

in #tr6 years ago (edited)

şu saatte bunu paylaşmak sanırırm aç olup ne yiyeceğini düşünenler için birazcık haksızlık olacak :) bazı haftasonları yaparız bunu aslında az biraz ağır olduğu için ikindi vakti yemeyi daha doğru buluyorduk fakat bu sefer akşamı buldu:)

Hamur kızartması bizdeki adı pişi.yanında kısır yapardım normalde ama bu sefer patates salatası yaptım(şu patates de olmasa ne yiyecez acaba ne güzel bir nimet kızart,haşla,pişir yemeği salatası herbirşeysi oluyor oh mis :)Neyse dönelim menümüze:)

Patates salatası ve pişi ana karakter yan karakterlerde reçeller ''bizde pişi yanında mutlaka reçel olur'' peynir zeytin domates (pişim birazcım tuzsuz olmuş ta o açığı kapatmak için).kırmızı biberden sos mos işte Allah ne verdiyse soframıza koyduk işte.

Çok şükür türlü çeşitli yiyoruz Allah olmayanlara da versin.
Bu arada pişinin de salatanın da miktarı fazla farkındayım karşı komşuma verecektim evde yokmuş bize çok yakın oturan arkadaşlarımız yeni evli çift onları davet edelim dedik misafireleri varmış yani kısacası bunca şey bize kaldı.Hepsini yememiz elbete mümkün değil büyük bir kısmı kaldı:( Nasip değilmiş demek ki..!

2dd7a4be-7324-4eaf-b752-de54bb094a2a.jpg

0e164020-3f9b-44e2-bb0a-482abe997aff.jpg

SAĞLICAKLA KALIN :)

Sort:  

Afiyet olsun iyiki tokum pisiyi cok severim firindan ekmek hamuru alip oyle yapiyorum . Isin kolayina kaciyorum ben:)

:)) kendin yapacak olursan hamurunu bir tavsiyem var su yerine süt kullanıyorum ben daha lezzetli oluyor:)

Tamam denerim cok nadir sadece yogurt ve yumurta ile hamur yapiyorum yagsiz hafif oluyor

hmmm bir gün denemek isterim tam olarak tarif verirsen:)

Bir yumurta bir iki kasik sivi yag ve ve yogurt hic su koymadigimiz icin yapacagimiz miktara gore un koyuyoruZ kati okursa yogurt ilave ediyoruz

maya mı k. tozu mu kullanıyosun?

Kabartma tozu

Tamamdir tesekkur ediyorum😊

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65035.33
ETH 2950.72
USDT 1.00
SBD 3.66