Ben şok,Ben iptal:)

in #tr6 years ago

merhaba arkadaşlar...
Bugün size görünce çok şaşırdığım bir şeyden bahsetmek istiyorum.''Bitcoin''.Aslımda eşim aylardır bu işle uğraşıyor,Hergün yeni bir bilgiyle geliyor bana.İşin ciddiyetinin farkındaydım fakat bu çok hızlı bir gelişim olmuş.En azından benim için.

IMG-20171224-WA0007.jpg

Bu görüntü Samsun'daki mağazalardan birine ait.Yurt dışında Bitcoinle alakalı hızlı değişimler oluyordu eşimin söylediği kadarıyla fakat ülkemde bunu görmek şaşırtıcı.Bakalım nereye gidecek bu mesele?

Sort:  

Yakında her mağazada ve dijital mağazalarda olacak.gelecegin parası bunlar.. Paylaşım için teşekkürler..

Hadi bitcoin gunu yapalim 😀😀

:)) toplayalım milleti yapalım :P

:)))) geçenlerde biri çocuğunun adını bitcoin koymuş, neyin kafasıysa :)
Artık her yerde duyucaz, görücez bu gidişle :)

aaa hadi ya :)

Aynen, steemde haber olarak paylaşmıştı bi arkadaş :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66306.00
ETH 3012.37
USDT 1.00
SBD 3.70