Bir bende mi var bu durgunluk?

in #tr6 years ago

iyi akşamlar arkadaşlar...
Cidden merak ediyorum genel olarak durumunuzu.Zira benim bu ara moral ve motivasyonum çok düşük.Hiç de sevmem öyle boş boş oturmayı ama açıkcası pek bişey de yapasım yok.Biraz bu moddan çıkayım diyorum farklı işlerle uğraşarak 3 5 dakika sürüyor sonra yine aynı.''Tükenmişlik Sendromu'' diye bir şey var okuldayken psikiyatri dersinde görmüştük aklıma o geliyor sonra diyorum yok Kübra yok kendine gel o kadar da değil.

b512f4a3-9835-435a-8c23-3152ef3a17a6.jpg

Peki sizler de de oluyordur ara ara bu durum neler yapıyorsunuz,öneriniz var mı?

Sort:  

Oluyor ozellikle kapali havalarda cok oluyor

Havadansa butun kis boyle olmaz insaallah😊

Yok Kübra yok kendine gel! 😉
Şöyle bi silkelen. İşine gücüne meleğine bak 😊
Gerçi sana diyorum ama bu aralar bende öyleyim. Kendime farklı uğraşlar bulmaya çalışıyorum bu şeyden kurtulmak için ama nafile. Havalardan heralde, bi kar yağsa da oynasak 😊😊

öyle haklısın cnm bnm bişeyler yapıp toparlanmak lazım :)

bi 0.40$ upvoteladım belki tat verir :)

:) tesekkur ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65229.52
ETH 2946.17
USDT 1.00
SBD 3.67