Bu ara yemeklerim hep uydurmasyon:)

in #tr6 years ago (edited)

Selam arkadaşlar...
Bugün ki yemeğimi @ygmraykt un daha önce yaptığı bir yemekten esinlenerek yaptım.Biraz da kendi yorumumu kattım.Bu ara yürek yemiş gibi yeni şeyler deniyorum ya hadi hayırlısı.Ama Allah'tan tutuyorda sıkıntı yaşamıyorum :) yeni bir yemek yaptığımda önce kısa bir süre eşimin yüz ifadesini inceliyorum,tarifi hafızaya atmadan test etmek için güzel bir yöntem oluyor benim için :)))
Neyse gelelim yemeğime;

f33ae279-b999-408c-bc5a-a42f5405eb92.jpg

nasıl yaptığımı da anlatayım demi bu güzel yemeği :)
Karnıbaharları haşladım,havuçları da az bir suyla haşladım borcama ikisini de koydum.Daha önce hazırladığım fakat fazla gelen kıymalı karnıyarak içim den de üzerine bir güzel ekledim .havuçları haşlarken kullandığım sudan az bir miktar kalmıştı ona süt ilave ederek beşamel sos yaptım (yarısı süt yarısı havuc aromalı su olduğu için farklı ve güzel bir sos oldu) üzerine de kaşar rendeledim ve üzeri kızarana kadar pişirdim(normalde ben çok pişiriyormuşum sanırım, bu sefer ayarı düşük tuttum ve çok çok kızarmadan da aldım fırının sıcağına az da öyle kızardı yumusaçık oldu yemeğim :) özellikle soslu tarafından yemek daha hoşuma gitti :)
İtiraf edeyim Yapması yazmasından daha kolaydı

sevgiyle,Afiyetle kalın

Sort:  

Ellerine sağlık nefis görünüyor :)

Tesekkur ediyorum:)

İşte steemin bize kattıkları :) ellerine sağlık afiyet olsun

aynen burdan bir kaç tarif denedim kendim de bişeyler katarak :)iyi geliyor bura bana

Bazen doğaçlama yapmak gerekli.Güzel gözüküyor.

aynen öyle zaten yemek yapmayı az biraz bilirsek gerisi geliyor bir şekilde:)

Borek mi firin makarna mi diyordum ki ,karnabahar dedin malesef ev halki yemek seciyor:(

açıkçası eşim de bende öyle aman aman karnabahar sever değiliz ama bu tarif iyi oldu bize de :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65848.40
ETH 3007.80
USDT 1.00
SBD 3.73