Bugün günlerden kitap okuma

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaslar...
Bugün hicbir sey yapasim yok havadan midir anlamadim tek istegim bir kitap bir de cay.Ne zmandir okumayi planladigim bir kitap var elimde nasil oldugunu hiiic bilmiyorum arkadasim tavsiye etmisti uzuuun zman once,ancak okuma firsatim olacak insaallah.

image

Okuyan varmi aranizda bu kitabi?

Bakalim ne zman bitecek?Bittiginde duruma gore kisacik bir ozet gecerim sizler icin 😊

SAĞLICAKLA KALIN🤗

Sort:  

Az evel bi post paylaştım şimdi de seninkini gördüm, okudun mu bilmem ama içerik neredeyse aynı :))) "Bugün hicbir sey yapasim yok" :))

Gordum canm gordum esime anlattim yok artik diyor valla bende diyorum artik ikimiz icin 'yok artik'...

Kahraman Tazeoglu okunur.

Ben okumadım. 4 sene önce idi evde durdu durdu durdu sonra ne oldu bilmiyorum:)

Insallah bi kitapseverin eline gecmistir😊

Kitap bitince yorum yazarsan sevinirim merak ettim

Tabiki bunu bi sorumluluk olarak kabul edip en kisa zmaanda bitirmeye calisacam insallah😊

Benim de okumam lazim cok ara verdim agir gidiyor

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65035.33
ETH 2950.72
USDT 1.00
SBD 3.66