çıtır çıtır börek yaptım buyrun gelin:)

in #tr6 years ago

selam arkadaşlar...
şu ara oldukça yoğun çalışan bir beyim var.bizim için bu kadar çok çalışan eşime iyi bakmam gerekir değil mi?Bende sevdiği bir şey yapıp onu sevindirmek istedim ve aldım elime yufkamı patatesimi miss gibi bir börek yaptım.Kim bilir ne zaman yiyecek bilmem ama ben ona yaptığımı düşünerek mutlu oldum bile:)
Kısaca nasıl yaptığımı anlatayım;
yufkaları 8 eşit parçaya kestim (pizza dilimi şeklinde) bir parçasına yağlı su sürdüm fırçayla bir parça daha yufka koydum ve patatesli harcımdan koydum kenarlardan katlayarak sardım üzerine de yumurta sarısı sürdüm süsleme için de çörek otu:)Sayısı miktarı da size kalmış bişey. Mis gibi çıtır çıtır bir börek oldu.Çok soğuduğunda çıtırlığı gidiyor malesef ama soğukkende güzel bu nimet :)

19300324-6e7b-44f9-bc4a-28caab57bb6a.jpg

cbee9d86-d1c0-46ab-9d90-453518b69867.jpg

668f9b73-5dd9-47e8-b915-d8e263205ca6.jpg

AFİYET OLSUN...:)

Sort:  

Ohh Afiyet olsun @kubraa hanım😊

teşekkür ediyorum:)

Ellerinize sağlık leziz görünüyor

teşekkür ederim:)

Cok guzel bende margarinli su ile yapiyorum. Kalanlari buzluga atiyorum. Iyi oluyor.

margarinli denemedim ama alımda bulunsun.Peki buzluğa atmadan pişiriyor musunuz?

Pismeden atiyorum cikarinca tepsiye dizip yumurta suruyorum.

ooo süper buzluğa atmak için bir tarif arıyodum iyi oldu bunu öğrenmek teşekkür ediyorum

Hep peynirli attim patatesli de olur sanirim yada buzluk icin peynirli lor lu mu yapsan

deneriz :) nedir yani:)

Ellerine sağlık yaaa gerçekten çok güzel görünüyolar..
Bundan yapmayalı uzun zaman oldu, misafir gelse de yapsak 😂

teşekkür ediyorum cnm bende bayağıdır yapmıyodum eşime kıyak geçtim:)

İyi yapmışsın :))

Ellerinize kollarınıza sağlık çok leziz görünüyor. :)

teşekkür ediyorum:)

Elinize sağlık çok güzel görünüyorlar👏 kocaya hazır yufkayla mı kıyak gectın el açması böreek yapsaydın derdi annem olsaydı benımde dıyesım geldi 😀

vallahi yazarken kendimi de eleştirdim aynı böyle de 5 aylık küçük bir kızın annesi olunca bazı şeylere geri planda kalıyor( bebeğim olmasa da el açması yapamazdım sanırım :D )

Bebişiniz küçükmüş ya çok tatlıdır şimdi o allah bağışlasın😘 o zaman beyfendı bunu bulduğuna dua etsin süper kıyakmış diyebiliriz 👏😀

Ewet cok tatli ve inanilmaz ilgi hastasi😅Allah razi olsun Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65852.33
ETH 2958.72
USDT 1.00
SBD 3.73