Ek gidaya gecis...

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaslar🤗
Doktorumuzun karariyla sonunda ek gidaya geciyoruz nedenini bilmiyorum ama heyecanli ve endiseliyim.Liste verdiler okuyunca daha da allak pullak oldum hemen aklima bir soru geldi 🤔 acaba annem nasil baslamisti o da boyle endiseli miydi?aradim' ne bileyim kizim pirinc unuyla muhallebi vermisimdir ' dedi.yemek sulari,salata suyu,yogurt,corba.... saymaya devam etti dur anne daha da karistirdin aklimi dedim benim verecegim ilk lokma ne olsun derken annem kebaba baglamisti bile😂neyse arastirdim baya , mevsim sebzelerinden baslamam lazimmis buharda pisirerek.ilk sebzemizde patatesmis hay hay basustune😄 biz ki patates olmadiginda evde birsey kalmadi diyen aileyiz patatesi seve seve hazirlarim dedim.Bir guzel buharda pisirip azcicik orjinal zeytinyagi koydum azicik da anne sutu.Kizim cok istekli gorunuyordu.Şöyleki;

image

Sonrasini merak ediyorsaniz etmeyin😅 cunku yemedi bir nohut tanesi kadar ancak yemistir yazik birde midesi bulandi.ama sanirim uykusu geldigi icin yemek istemedi.Yoksa o guzelim patates yenmez mi hic???😎

Bugünlük bizde durum buydu,uzunca bir sure bizi macerali gunler bekliyor sizinle de paylasirim insallah...😀

SEVGIYLE KALIN🙋‍💕🌹

Sort:  

güzel bir paylaşım olmuş takibe aldım sende alırsan sevinirim başarılar :)

teşekkür ederim...

Zeytinyağının yoğunluğu fazla gelmiş olabilir, bu yüzden midesi bulanmış olabilir. :) Umarım uzun yıllar sağlıklı ve mutlu günleriniz olur kızınızla. :)

teşekkür ediyorum,yoğunluk değilde kokusu beni bile rahatsız ediyorken bebeğimi etkilenmemesini beklemek olmazdı...

MaşaAllah :) ilk kez farklı bişeyin tadına baktığındandır belki de. Allah hayırlı sağlıklı ömür versin inşaAllah :)

Allah razı olsun canım benim :)

Afiyet şifa olsun ancak taze mayalanmış yoğurtla başlamak daha iyi bir fikir olur diye düşünüyorum =)

teşekkür ederim yengecim,bugün öyle yaptım daha başarılı geçti bugün ki serüvenimiz:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65128.28
ETH 2950.17
USDT 1.00
SBD 3.64