gece gece kusura bakmayın :)

in #tr6 years ago

iyi geceler arkadaşlar...

Kusura bakmayın gece gece böyle bir paylaşım yapıyorum fakat ancak fırsatım oldu :) Malum burası bağımlılık yapıyor gün içinde bir şey paylaşmadan geçmek istemedim.

Bu görseli iştah açıcı nimetin adı 'Etimek Tatlısı' Yapımı oldukça basit ve çok lezzetlidir.İlk yaptığım da şerbeti karamelize edicem diye yakmışım ve misafirlere ikram ettikten sonra tabağımdan aldığım ilk lokmayla anlamıştım ilk misafirime rezil olmuştum ama öyle öyle ustalaşıyormuş insan zaman geçtikçe anlamış oldum:)

2482eb22-1fd7-487a-953a-936a5591e5f2.jpg

Etimeklerimizi diziyoruz üzerine şerbeti döküp güzelce ıslanmasını sağlıyoruz.Şerbeti çekince muhallebisini de yayıp dolaba atıyoruz.Muhallebisi üzerinde hafif donacaktır.Krem şantimizi sürüyoruz.(muhallebiyi sürdükten sonra dolaba atmamızın nedeni krem şantiyi rahat sürebilmek için ).BEn biraz da hindistan cevizi sepiştiriyorum sonra da güzelce süsleyip afiyetle yiyoruz.İşte bitti Herkese Afiyet Olsun....

Sort:  

Afiyet olsun :)

teşekkürler...

This is why Im fat! I keep on seeing pictures of delicious things like this T.T

Ne diyelim olsa yenirdi.Afiyet olsun.

teşekkür ederim :)

Bu gece toplum olarak açız herhalde :) Daha demin de bir arkadaş Çorba yaptı tatlı da buradan geldi ana menüyü bekliyoruz şimdi. :) Elinize sağlık.

ana menü de benden gelecekti yine ama resim çekmeyi unuttuğumdan paylaşamadım :)

Efsane görünüyor Ellerini sağlık canım 😘

teşekkür ederim yengecim :)

Harika görünüyo. Ellerine sağlık canım :) iyiki gece değil de şimdi görüyorum. Artık peynir zeytinle geçiştircem ama olsun :)))

:)kıyamam ya geçiştirme geçiştirme hazırla güzel güzel sende kendine bir şeyler :)

Hiç halim yok yaa sen yollasan bişeyler :)))))

Tabi canm memnuniyetle 😉

This post has received a 0.13 % upvote from @boomerang thanks to: @kubraa

@boomerang distributes 100% of the SBD and up to 80% of the Curation Rewards to STEEM POWER Delegators. If you want to bid for votes or want to delegate SP please read the @boomerang whitepaper.

oooo çilekk en sevidiyimden ellerinize sağlık)

teşekkür ederim çilek sevilmezmi çilek candır.)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65122.70
ETH 2948.71
USDT 1.00
SBD 3.66