Kız annesiysen bu tarz işler çook normal gelmeli...

in #tr6 years ago

Değerli steemit dostlarım iyi geceler.Bu ara bişey yapasım gelmediğinden pek aktifde olamadım.sanırım az biraz bunaldım gibi bişey ama bu da geçer inşaAllah.azıcık el işleriyle uğraştım şükür ortaya cici şeyler çıkınca mutlu oldum ve hemen yazı yazmak geldi içimden sizlerle paylaşmak istedim.
Bu görmüş olduğunuz toka :) Kızım 6 aylık ve saçları yok:) Haliyle pek kıza benzemiyor(muş) bence benziyor hemde çok tatlı bir kız ama gel gör ki insancıklar anlamıyor ha çok mu önemli elbette değil ama işte:) pembiş pembiş giymesine rağmen cinsiyet sormalar, paşa diye sevmeler gıcık etti beni.Bende hemencecik toka almalıyım diye bir cabaya düştüm ama gel gör ki istediğim gibi bulamadım, bulduklarımda da fiyat çok şaşırtıcıydı.Madem elim yatkın malzeme alır kendim yaparım dedim ama 3-4 gündür yeni fırsat buldum henüz bitmiş değil ama bitmeye yakın haliyle paylaşıyorum sizlerle :)

Rengarenk iç açıcı durmuyor mu sizcede? :) :) :)

34c029b2-5bf1-4127-8302-d5da936d8258.jpg

SEVGİYLE KALIN,HUZURLU GECELER.... :)

Sort:  

Ooo ne kadar da cok super olmuslar. El emegi herseyi cok seviyorum

kendimi kurdele alırken o kadar çok kaptırmışım ki daha bir sürü var yarın hepsini yapıcam.Hediye etmeyi de çok severim iyi oldu çok almış olmam :)

Çok güzel gözüküyorlar.Emeğine sağlık.

teşekkür ederim :)

Çok tatlılar yaaa 😍 eminim kızına da çok yakışacaktır boşver sen milleti ağzı olan konuşuyo zaten 😊😊 eline emeğine sağlık canım 😊

Teşekkür ediyorum canm bnm :) yazık çocuğuma bişeyler ortaya çıktıkça deneyip bakıyorum remini çekiyorum dili olsa anne yeter diye bağırcak :)))

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65686.10
ETH 2943.95
USDT 1.00
SBD 3.73