miss oldu miss... :)

in #tr6 years ago (edited)

Günaydın sevgili steemit dostlarım...Kahvaltımı henüz yapma fırsatım oluyor ki genelde de bu saatlerde yaparım ancak zamanım oluyor küçük hanım sayesinde :) her sabah yumurta yumurta nereye kadar diyerek bugün tost yaptım:) eee malum yumurtayı daha dün aksam yemiştim malum yemeğim yandı:(
Neyse ben tostu bildiğimiz ekmek den yemeyi daha çok seviyorum öyle tost ekmekleri filan pek bana göre değil bildiğiniz anam babam usulu olacak :)))Tabi bide karışık ve bol malzemeli :)Yanına da çay tamamdır harika menüm ve ben soğumadan buluşalım:)

ad641895-67b3-41cd-b861-ec9e1882c5b0.jpg

HERKESE BOL HUZURLU BEREKETLİ BİR GÜN DİLİYORUM SEVGİYLE KALIN

Sort:  

OHH OHH... AFİYET OLSUN ÇAY TOST AYRILMAZ İKİLİ :))

teşekkür ederim.Kesinlikle öyle:)

oglen vakti nasil canim cekti valla. ellerine saglik

Hic durma kos mutfaga :))

Yine bendensin, yine yine :) bende karışık ve normal ekmekle severim, benim yerime de ye evde ekmek yok :(
Afiyet olsun :))

Tesekkur ederim canm bnm:) yine benzememize sasirdim mi haaayiiiirrr:)))

öyle güzel güzel yazmışsınız ki beyaz ekmek tüketmeyen ben cafe de beyaz ekmeğe bol malzemeli tost yaptırdım onu yiyorum

:):):) hic gulecegim yoktu :)afiyet olsun

Congratulations @kubraa! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Hic olmadi ama suan ben bunu görüp istemezmiyim. Teşekkurler ☺

her vakit yenilebilecek birşey nasıl olsa ders arasında yiyiverirsin :))

Bizim burada bir cafe var tostu cok guzel oluyor
Salca ve sucuk vs koyup ekmegi acik pisiriyor en son kasar koyup ekmegi kapatiyor evde de aynisini yapiyorum ama elinden mi makineden mi tam ayni lezzet olmuyor

bazen nedense öyle oluyor ya:) aynı sekilde yapmamıza rağmen dıardaki daha tatlı geliyor.Çocuklara hep olur ya bu durum:) evde verirsin yemez biyere gidince ayıla bayıla yer:)))

Kesinlikle ozellikle avm nin kapisindan girince ilk soyledigi aciktim oluyor:)

:) doğrudur :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65925.23
ETH 3003.40
USDT 1.00
SBD 3.75