test ettim,onayladım.:)

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar...
Steemitte ilk paylaşımlarımdan biri ''Kehribar'ın Faydaları''ydı.Faydası bu kadar çokken meleğime almasam olmazdı.Bebeklerin diş çıkarma dönemlerinden oldukça kullanışlı oluyormuş,kaç gündür bunun peşindeyim.

9418eec6-843c-475d-81f5-c3b5f72af91c.jpg

Sonunda aldım ve gerçek olup olmadığını test ettim ve hemencecik taktım kızımın boynuna.
Gerçek olup olmadığını anlamak için;

1 su bardağı suyun için 8 çay kaşığı tuz koyup karıştırıyoruz ve atıyoruz kolyemizi suyun içine.Eğer yukarı çıkarsa gerçek oluyormuş.

a63a0807-1bfd-4bbd-a2b0-79be6ee4430d.jpg

Gördüğünüz gibi meleğimin kolyesi suyun üzerine çıktı ve verdiğimiz para boşuna gitmedi inşaAllah:))

Bugünlük de benden bu kadar hadi hoşçakalın :)))

Sort:  

Bir ara sifali taslara merak sarmistim. Bende de turkuaz yuzuk var . Sifa olur inşallah

inşaAllah aslında çok dikkatimi çekmezdi fakat bundan baya bahsedilince denemek istedim...

İlk kez duydum bu işlemi :) İyi bari, inşaAllah faydasını da görürsünüz :)

bende ilk kez duydum aaah ah daha neler duyup görecem kim bilir:)

Bu kolyeyi bende duymuştum ama tuzlu su kısmını bilmiyordum güzel paylaşım teşekkürler 😊👏

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66304.34
ETH 2983.64
USDT 1.00
SBD 3.68