Yemede Yanında Yat :))

in #tr6 years ago

Selam steemit dostlarımm..

Bugün @mesafe 'nin daha önce yaptığı bir lezzetten esinlenerek yaptığım güzellikten bahsetmek istiyorum.Çok severim kumpiri fakat ev kumpirini ne yalan söyleyim daha çok beğendim.bayadır aklımdaydı deneyim bakalım nasıl olacak dedim ve çok da güzel oldu.

Ben içine bir parça da  küçük küçük doğrayıp kızarttığım tavuktan koydum.Aç olunca güzelce doyursun diye :) () Haşladığım patateslere tereyağı,tuz koyup güzelce karıştırıp tabağa aldım üzerine kızarttığım minik tavukcuklardan koydum,Siyah yeşil zeytin çekirdeklerini çıkarıp ekledim,Garnitür ve mısır da ekleyip ince rendelenmiş kaşarla süsledim en son da ketçap, mayonez hoop yemeğimiz hazır.Biraz kalorili oldu sanırım ama oldukça lezzetli olmuştu.En yakın zmanda bu tarifi tekrarlayacağım kesinleşti :))) 

SAĞLICAKLA KALIN...

Sort:  

çok güzel görünüyor elinize sağlık :)

Ooohh eline sağlık :) afiyetler olsun :)

Immmmh ellerinize sağlık bende evde sık sık yaparım çocuklar da bayılıyor 😋 yarın ki akşam yemeğim belli oldu sayenizde ne yapsam diye düşünmeyeceğim 😉

elinize saglik

Arkadasim bir suredir gormeyince merak ettim. Umarim iyisidir.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65122.70
ETH 2948.71
USDT 1.00
SBD 3.66