Yeniden Dönüş....

in #tr6 years ago

selam arkadaşlar...Baya uzun zaman oldu steemite ara vereli.Hep aklımda ama, bişeyler paylaşmayalı epeyce vakit oldu.Ne yalan söyleyeyim özledim de.Saolsun arkadaşlarımdan biri beni merak etmiş.Msjını görünce çok mutlu oldum.Takip edilmek, merak edilmek güzelmiş.
Aslında bu kadar uzun zaman da birsürü konu biriktirmiş olmam lazımdı.Fakat güzel kızım diş çıkarıyor ve biraz sıkıntılı günler geçiriyoruz ve tabi bir kara aşamasındayım.Herkes öyle midir bilmem ama ben karar aşamasında inanılmaz stresli oluyorum.Barut gibiyim anlayacağınız.Neyseki bu stresli günleri memlekette geçirdim de garibim anam çekti kahrımı.:)
İşin esprisi bir yana mesleğimle alakalı güzel bir fırsatımız oldu ama meleğim 7 aylık şuan çalışmak mı mantıklı yavruma bakmak mı bilemiyorum.Dua edin bana sağlıklı,hayırlı karar verebileyim.

karar-vermek-2-1080x630.jpg

Resim:links

Bu günlük bu kadar arkadaşlar.Hepinize hayırlı akşamlar diliyorum...

Sort:  

Hosgeldin seni yeniden gormek cok guzel . Eger standartlari yuksek reddemiyecegin bir is karsina cikmazsa calisma derim. Kizin cok kucuk daha senden mahrum olmasin

Kübracım Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin Hayattaki hç bir fırsat bebişinden kıymetli olamaz. Onu kendini ve aileni düşün. Onların ruh ve beden sağlığını ilk plana alarak karar vermeni temenni ederim. Kimseyi dinleme kendi iç sesini dinle. Sonuçtan da ne kimseyi mesul tut ne de minnet altında kal. Aldığın kararın sorumluluğu da senin olsun böylece. Nacizane evladı küçükken işe başlamış anne tavsiyesi 😊

Yeniden hoşgeldin :)
Öncelikle hakkında hayırlısı neyse o olsun diyelim, ama fikrimi sorcak olursan bebeğine bakman daha iyi olur. Çünkü zaten babaya hasretler bütün gün bide anneye hasret kalıyo yavrucaklar. Yine de en doğrusunu sen bilirsin, Rabbim hayırlısını versin :)

O zaman yeniden hoşgeldin diyelim..2 çocuk annesi olaraktan fikrimi söylemek isterim kii hangi iş fırsatı olursa olsun hiç.biri evladınla geçireceğin günlerin hazzını veremez hele ki daha çok küçük sana senin kokuna bir kaç saatlik dahi olsa bebeğini hasret bırakma 💕 .. Kendi adıma söylemem gerekirse onların büyürken her anına şahit olan bana dahii yetmedi o günler şimdilerde diyorum kii nasıl da çabuk geçti o günler 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66439.14
ETH 3005.38
USDT 1.00
SBD 3.68