Yine günlerden sütlaç:)

in #tr6 years ago

selam arkadaşlar bu ara farklı işler peşindeyim pek bişey paylaşamadım ama mobilden tur atmayı ihmal etmedim fakat bir sıkıntı var telefondan yorum yapmak post paylaşmak oldukça zor yani telefon donuyor anlamadım eski bir telefon da değil nedenini anlamadım tahmini olan önerisi olan olursa sevinirim.
Maksadım farklı bir yazı yazmaktı yine aklıma gelenleri yazmışım:D
Dayanamayıp yine yaptım sütlacı bu sefer duble yaptım ama:)Bazen nerden öğrendim şu tarifi dediğim anlar olmuyor değil :))Mübarek de pek lezzetli ama napayım :)

d52ea38f-086f-49b1-976b-cea0d1507767.jpg

Sayımız iki+minik yavrumuz ama sevince böyle bir sürü yaptım

569d448a-56c1-4680-8f1f-e9ff36ea019a.jpg

SAĞLIKLI,HUZURLU GÜNLER...

Sort:  

Nice post I follow you but follow me and Upvote my post please !

Keşke bizede bir tabak versen :)

Elinize sağlık.

Olsa da yesek :)

Congratulations @kubraa! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published
Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

o telefondan değildir, uygulamadandır muhtemelen. Bizde çok yaşıyoruz bu problemi malesef..
Bu arada harika görünüyo, ellerine sağlık :)

teşekkür ederim canım.Paylaşımları görüyorum telefondan fakat yorum için bilgisayarı açmak durumundayım o yüzden topluca yapıyorum bende :)

Sıkıntı yok canım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65229.52
ETH 2946.17
USDT 1.00
SBD 3.67