BTCUSD Teknik Analiz (26-09-2017)

in #tr7 years ago

Herkese merhaba, yoğun bir haftanın ardından yeniden yazılara devam ediyorum. Geçen hafta ki son yazıda 30dk'lık grafikte saydığım 3. dalga ile düşüş kanalınının üstüne hızlıca çıkacağımızı öngörmüştüm. Ancak 3770 direnci çok daha güçlü çıktı ve 3. dalgayı sönümlendirip bitcoini yatay bir piyasaya sürükledi. Fakat dünkü ve bugünkü yükselişler ile fiyat hem EMA50'nin üzerine çıktı, hem de 2 Eylül'den gelen düşüş kanalının direncini kırarak üzerine çıktı. Dolayısıyla ilk hedef bir hafta gecikmeyle gerçekleşmiş oldu. Sırada ise 4230 direncini kırma hedefi var. Tekrar 3770 altına bir ziyaret gerçekleştirmezse boğa trendinin tekrar edeceğini söyleyebiliriz. Muhtemelen fiyat yeni bir yükseliş kanalı içerisinde hareket ediyor.

btcusd2.png

Grafik kaynağı: tradingview.com

Yatırım tavsiyesi değildir.

Sort:  

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

Dijital paralar özelinde; ağırlıklı ortalama ya da bollinger gibi esnek indikatör, düz bir çizgi halindeki lineer trendlere göre daha az kırılgan gibime geliyor. @lcks sen ne dersin bu konuda?

Evet haklı olabilirsin. Bollinger volatil piyasalrda daha çok tercih ediliyor, ancak açıkcası ben bolinger da pek başarılı olamadım bugüne kadar o nedenle mesafeliyim. Ama ağırlıklı ortalamalar benim de favorim. Pek çok zamn yön hakkında doğru ipucu veriyor. Destek dirençleri ise fib. düzeltme seviyeleri ile belirleyip bir kanal oluşturmaya çalışıyorum. Yorumun için teşekkürler yazılarını takip edeceğim.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61663.08
ETH 2893.40
USDT 1.00
SBD 3.48