Steem Teknik Analiz - Fincan&Kulp FormasyonusteemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Sığ piyasalarda sağlıklı teknik analiz yapmak zor olsa da Steem'de şu an gördüğüm fincan-kulp formasyonunu es geçmek istemedim. Grafikte de görebilirsiniz çok bariz bir fincan-kulp formasyonu tamamlanmaya doğru gidiyor.

Aslında nadir görülür, trend değişim sinyali olarak değerlendirilir. Genellikle uzun sürerler ki Steem'de bir yıldan fazladır oluşuyor. Eğer teknik çalışırsa kulpun tamamlanması çok güçlü bir "AL" sinyali olarak algılanabilir. 2.52 direnci kırılacak olursa ciddi bir yükseliş görebiliriz. O noktaya kadar yavaş ilerleyebilir.

steemhc.png

Yatırım tavsiyesi değildir.

Sort:  

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

Güzel bir değerlendirme, ben 1.15'den almıstım daha doğrusu steem dolar ile aradaki makas kapanınca, steem e çevirmiştim, 1.60 görünce sattım, sabırsızım galiba:-)

Tabi teknik çalışır mı emin değilim işlem hacmi hala çok düşük ama bir ihtimal 2018 içinde 6-7 dolar görme ihtmali de olabilir. 1,15'den iyi almışsın aslında oraları görse tekrar bende biraz yüklü girmeyi planlıyorum bakalım artık. Yorumun için teşekkürler.

Çok uzun zaman olmadı aslında hatta, aldığım gün 1 dolar altına, kısa süre indi ben davranana kadar 1.15 olmuştu:-)

Gün içinde oluyor ama yetişilmiyor. Çok az emir var o fiyatlrda ben alıp SP'ye atacağım uzun vadeli dursun.

Steem, Yüklü girme konusunda beni de düşündürüyor. Hem Steem hareketleri sonuçta Bitcoin ile paralel az çok. Yükselişlerinin yüzdesi bitcoin den daha fazla gibi hep.

Haklısın daha fazla, ama yine de bitcoin amiral gemisi olduğu için yatırımı parçalayıp biraz bitcoin biraz steem biraz dash yapacağım sanırım. 3ünü takip ediyorum daha çok.

Ben monero'yu takip ediyorum.Daha cuzdani yok resmi olarak. Bunun gibi Birkaç eksiğini tamamlarsa yukselebilir diye duşunuyorum. Sağladığı gizlilik çok değerli.

@lcks got you a $2.17 @minnowbooster upgoat, nice!
@lcks got you a $2.17 @minnowbooster upgoat, nice! (Image: pixabay.com)


Want a boost? Click here to read more!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61994.03
ETH 2917.97
USDT 1.00
SBD 3.62