You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kendime Gel #1

in #tr6 years ago

Hocam aslında sizde hep aynı kişiyle ya da şirketle çalışmanın verdiği bir güven var. Siz, hep aynı şahıslarla iş yaptığınız ve bir o kadar da başarılı olduğunuz için karşı taraftan ister istemez biraz da olsa güven duyulsun istiyorsunuz. Aslında sizin için önemli olan şey ilişkiler ve insanlar. Eğer umurunuzda olmasaydı işinizi doğru yapıp, herşeyi tam tamına yerine getirerek sadece işinize yoğunlaşabilirdiniz bu da insanlarla çok muhattap olmanıza gerek bırakmazdı.

Şu anda siz insanlarla sadece iş yapmıyorsunuz belki de geleceğe yönelik ilişkilerinizi güçlendirmeye çalışıyorsunuz. Belli ki onlar da size güveniyor, sonuçta hikayede anlattığınız gibi herhangi bir sorun çıkmamış size güvendikleri için bu durumu görmezden gelmişler ya da farkına varmamışlar. Ama ben yine de size siz siz olun insanları çok fazla sınamayın işi yavaş yavaş olursun bırakın ilişkilerinizi daha da güçlendirin. Bazen şansınızı zorlamak istemediğiniz sonuçlar doğurabilir. En iyisi siz olayı veya hedeflerinizi sürece yayın.

Sort:  

Hocam bu kez yorumunuza katılamayacağım. Çünkü iş veya değil insanlara genel bir yaklaşımım vardır. İş kısmı bunu ne kadar kısıtlarsa o kadar kısarım. Karşı tarafın izin verdiği ölçüde normale dönerim. Bu tercihen yaptığım bir şey. Sahte ilişki sevmiyorum.

Fakat bu yazıda iş ya da insan ilişkileri değil problem. Benim dönüşebileceğim politik kimliğe bir örnek vardı. Beni huzursuz eden isteklerimin doğabileceğinden bahsetmeye çalıştım. Biraz da dağınık yazdıysam kusuruma bakma

Kesinlikle düşüncelerinize saygı duyuyorum hocam. Siz işi her zaman sonraki planda tutarım diyorsanız tabiki de bu sizin bileceğiz şey. Ben sadece bu isteklerinizi ya da dönüşebileceğiniz o politik kişiliği siz hikayeyi işiniz üzerinden verince iş ile alakalı olduğunu düşündüm.

İsteklerinize gelince yukarıda da bahsettiğim gibi bazen bu istekler tehlikeli olabilir ama istemek ya da istememek yine de sizin elinizde olan bir durum olduğu için bunu iyi tartmamız ve öyle hareket etmeniz lazım.

Bakalım şu ana kadar öyle yaptım. Böyle kalacak mı diye sanırım bekleyip görmemiz gerek.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63857.77
ETH 3117.63
USDT 1.00
SBD 3.87