You are viewing a single comment's thread from:

RE: Temmuz Ayı Yazılarım

in #tr6 years ago

Düzen iyidir hocam, bir süredir çok aktif olamadığım için bloğunuzu yeni farkettim. Anladığım kadarıyla steemite hızlı bir giriş yapmışsınız.

Bu platform diğerlerinin yanında gerçekten kullanılmaya değer özellikler taşıyor. Umarım sıkılmadan devam edersiniz.

Sort:  

Altın pirinç yazın sayesinde keşfettim seni hocam, o zamandan beridir takipteyim.

Sıkılacağımı düşünmüyorum çünkü uzun zamandır üzerine yazmak istediğim konular vardı ama çalışmaktan zaman ayıramıyordum. Çok iyi geldi steemit.

Hocam ben de ara sıra keyfim isterse yazıyorum. Bu aralar fazla keyfim yok anlaşıldığı üzere.

Neyse hocam senin bileceğin iş, umarım keyifli bir şekilde devam edersin. Yeniden hoşgeldin.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69342.59
ETH 3678.52
USDT 1.00
SBD 3.35