You are viewing a single comment's thread from:

RE: Merhabalar :)

in #tr6 years ago (edited)

@fadimecim bu iç dökme ve sohbet tadında ki paylaşımına bayıldım harikasin her şeyi anlatmissin doğru söze ne hacet diyerek burada en çok iletişim ve birbirimize destekte bulunduğumuz fakat istemeden de olsa zaman zaman paylasimlarinda olmadığım yetisemedigim ve buna rağmen güzel yorum ve votelerini esirgemeyen güzel arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum isimlerini saydığın arkadaşlarımıza @baycan @mesafe @junostar @sahinadm @sudefteri @bym ye bu yazın vesilesiyle lütfen kusuruma bakmayın bu istem dışı olan sizleri ihmalliğim yüzünden anlayışınıza sığınıyor tekrar teşekkür ediyorum iyi varsınız sizleri çok sevdim saygı ve sevgilerimle
Soğan konusuna gelince kuzucum bence bu sıcacık paylaşımından ötürü bir kilo domatez bile alabilirsin çünkü zam gelmiş 😊 ve o da peynirle harika gider 😊 çoook öpüyorum seni 💙💚💛❤

Sort:  

😊 domates iyidir. 🍅

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67773.95
ETH 3733.37
USDT 1.00
SBD 3.69