You are viewing a single comment's thread from:

RE: CAN DEDİĞİN ESARETTİR SEVDA OLMASA...

in #tr6 years ago

Öncelikle çok teşekkür ederim... Kalemin yine yüreğinin ve fikirlerinin tercümanı olmuş... Keyifle okuduğum şiirlerden biri daha...
Şiir yazmak öğretilebiliyor mu?

Sort:  

Ben teşekkür ederim hocam, keyif ve ilham kaynağı olan yazılarınız için...
Sorunuzu ise bende sizinle birlikte öğrenebilmek için @sahinadm hocama soruyorum bu konu hakkında bilgim yok maalesef ama şiir atölyeleri adını duymuştum :)

Estağfirullah hocam. Sizin yanınızda ben sönük kalırım. Asıl cevaplar sizde.

@mahfi, @avina

Hocam benim bu konuda tek altyapım duygusal yanımın biraz ön planda olması başka da bir şeyim yok ne yazık ki :)

Dürüst olmak gerekirse şiir yazmaktan hiç anlamıyorum ama okumayı çok seviyorum... O nedenle cevapları sizde aramayı tercih ediyorum...

Kendine haksızlık etme Mahfi üstad. Senin düz yazıların bile şiir gibi.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64266.51
ETH 3121.56
USDT 1.00
SBD 4.08