Quora nedir ? Kısaca anlatım

in #tr3 years ago

Quora uygulaması her türlü sorunun sorulduğu bir sitedir.

Ayrıca mobil uygulamaları da var ve ben quora uygulamasına kaydoldum. Birçok farklı soruyla karşılaştım ve birçok farklı soru sordum.

5342051943_749ce86242_o.gif kaynak : 365hope via Flickr (quora)

Aynı zamanda sorduğunuz sorulara ve cevapladığınız sorulara göre bu siteden para kazanabilirsiniz.
Çok güzel sorular sorar ve açıklayıcı cevaplar yazarsanız iyi para kazanabilirsiniz.

Genelde merak ettiğim tarih sorularını sorarım.

Ancak dikkatli olun, internette bulunabilecek kolay sorular sormayın.

çünkü quora kullanıcıları çok kızgın.

Bu arada bir ülkeye atıp duran sorular veya cevaplar yazmayın. Yazsanız bile yasaklanacaksınız. :)

İşte kısaca Quora

Teşekkür ederim .....

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66996.44
ETH 3098.15
USDT 1.00
SBD 3.72