STEEMIT'e transferlerde blocktrades ve diğer borsaların fiyat karşılaştırması

in #tr6 years ago

Steemit platformunu tanımaya başladığım ilk dönemlerde, dışardan yatırım yapmak istediğimde, varsayılan olarak Blocktrades borsasına yönlendiriyordu. Bu durumda, "sadece" bu borsayı kullanabilirim gibi bir izlenime kapılmıştım. Haliyle, steemit cüzdanıma bu platform üzerinden bir miktar transfer yaptım. Ancak sonra farkettimki, STEEM destekleyen herhangi bir borsadan da STEEM transferi yapılabiliyor.
Fiyat/masrafları karşılaştırdığımda maalesef gördümkü blocktrades biraz fazla masraf alıyor. Masraftan kasıt, STEEM/BTC(yada diğer coin'ler) kurunun STEEM aleyhine olması.

Bir örnekle açıklamaya çalışayım: Yazıyı yazdığım an itibarıyla, 0.1 BTC'yi STEEM'e çevirmek istedim. Bunun için Blocktrades platformu ve Binance borsasını karşılaştırdım:

Blocktrades ekranı
blocktrades.png

Binance Ekranı
binance_steem.png

Gördüğünüz gibi yaklaşık 10 STEEM fark var. Farklı zamanlarda bu karşılaştırmayı tekrar yaptığımda bazen 15-20 STEEM'e kadar çıktığını gördüm bu farkın.
O yüzden, çok mecbur kalmadıkça Blocktrades harici bir platform/borsa kullanmaya çalışın.

Sort:  

İlk transferimi yapmadan önce blocktrades in fazla kesinti yaptığını incelediğimde görmüştüm ve transfer yapmadım. Ya binance ya da bittrex daha karlı..

haklısınız. Aslında sorun, ilk başta sanki sadece o platform tek varmış gibi bir algı olması. ben de şimdi uygun masraflı borsaları kullanıyorum

You have recieved a free upvote from minnowpond, Send 0.1 -> 2 SBD with your post url as the memo to recieve an upvote from up to 100 accounts!

buggers Block Trade

WOW! good job bro.Your work is very well.

Aynen blocktrades zarar ettiriyor. Bilgilendirme için teşekkür ederim 😊

Rica ediyorum. biraz zarar ettikten sonra ancak öğrendik ama iyi ders oldu :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by MA from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11