Geri Döndüm

in #tr3 years ago

Merhaba arkadaşlar, uzun bir aranın ardından geri döndüm. Kullanıcıda ciddi azalma var, türk toplumundan kimler kaldı ve steemit'te ne gibi yenilikler var yoruma yazarmısınız? Şimdi'den teşekkür'ler.. :)

IMG_20210105_114026.jpg

Sort:  

Hosgeldin, bende yeniyim Steemit'de.

Teşekkürler, sende hoşgeldin :)

Simdi yine uzun zaman kayip olma da :) Biz de türk ve almanca community'yi Steemit'de büyütmeye calisiyoruz. Nerden katiliyorsun sora bilirmiyim? Ben Almanyada yasiyorum.

Biyere ayrılmaya niyetim yok tamamen döndüm :) Bende Türkiye'de.

Hoş geldiniz. Steemit'te çok şeyler değişti. Biraz soluklanın sonra anlatalım.

Teşekkür ederim :)

welcomeback.gif

buyrun üye olun yeni Türkiye grubuna her Post Upvote garanti

Üye oldum, teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69747.29
ETH 3747.51
USDT 1.00
SBD 3.78