Aşk İçmişim Gecenin Bir Vakti

in #tr6 years ago (edited)

Aşk içiyorum gecenin bir vakti;
Yudumladıkça aşk şarabını,
Alemler karışıyor, başım dönüyor, kafam duman.
Sâkiler cevelân ediyorlar semada.
Yok mu taliplisi meyin, meyhanenin?
Sözüne itibâr eden yok mu bu divânenin?
Aşk içiyorum gecenin bir vakti;
Yürüyorum güneşin rikabında zevâle doğru.
Kızıl korlarına bir çaydanlık oturttum.
Yarenlik ediyorum alacakaranlıkta yıldızlarla....
Aşk içiyorum gecenin bir vakti;
Duymuyorum hiç bir ses, hiç bir sadâ, tulû eden şemsin çatırtısından başka.....
Manalar yüklendi sükûtuma ama kimse sormasın.
Hayalde kalsın suretim, hiç dokunulmasın.
Ruhum madde ve mana arasında tercihe bırakılmasın.
Bak oturmuş Aşk içiyorum gecenin bir vakti;
Sanki her yan siyah bir umman.
Gönlüme düşürmüşüm sevdanı bir kere;
dizlerimde benim olmayan bir derman.
Yüreğimde acı bir ferman.
İşte;
Yeryüzünün en güzel rengi siyah şimdi;
tüm renkler darma duman.
Evet aşk içmişim gecenin bir vakti............
Aşkla...

Sort:  

Sizin beğenmeniz beni ayrıca mutlu etti . Çok teşekkür ediyorum 😊

'zeval' kelimesini görünce aklıma orhan veli'nin şu dizesi geldi:
"başka bir âlemden beklediği
olmayan kula zeval ne güzel.."

çok hoş bir kelime değil mi zeval🙄

Evet çookk güzell 😊

her bir satır çok güzel🙄

Edebi yönünüze hayranım:)

Sizden böyle bir iltifat duymak mutluluk verici.
Çok mutlu oldum.
Çok teşekkür ediyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62900.77
ETH 2949.76
USDT 1.00
SBD 3.59