Ben Geceye Vurgunum

in #tr6 years ago

‪Ben Ayışığına vurgundum, bunu kimse bilmezdi.‬
‪Gizli gizli yakamozları seyrederdim tenhada, kimse görmezdi.‬
‪Hani bulur ya nehirler denizleri,‬
‪bulurdum ben de sensizlikte seni.‬
‪Ama;‬
‪yine de hasretim, hicrânım dinmezdi.‬
‪Ben karanlığa sevdalıydım oysa;‬
‪Bir bakış; kurşun gibi vurur, ağır yaralardı.‬
‪Gece koşardı imdadıma, merhemsiz yaralarımı sarardı.‬
‪Anladım, ben gecenin rengine aşıktım;‬
‪Siyaha sevdam bu yüzden.‬
‪Sevgilinin zülfü dedim; boynum büküldü, başım eğildi.‬
‪Bunu nasıl şerh edeyim.‬
‪Her gece karanlıktı ama, her karanlık gece değildi.‬
‪Ben hasretine meftundum;‬
‪Vuslat kapıyı çalar açmazdım.‬
‪Hicrân ateşi tutuştururdu gönül hanemi, küle döneceğimi bilir, yine de kaçmazdım.‬
‪Yanar, kavrulur, kor ateşlere düşer,‬
‪Yine de sînemi rüzgârlara açmazdım.‬
‪Ben sâki’nin elindeki kadehe müptelâydım.‬
‪Mey’i görmeden sarhoş olur, sır söylerdim.‬
‪Açılırdı perdeler, diyeti ölüm olan manayı seyrederdim.‬
‪Ben aslında Cemâl’e aşıktım.‬
‪Dilimle değil,kalbimle ismini anardım‬
Dönerken ateşin etrafında pervâne gibi, eteklerim tutuşur yanardım.
Su diye ateşe çağırırdın efsunlu sesinle, her seferinde yine kanardım.
Diyetinin cân olduğunu bile bile;
yine de dolanırdım sevdanın yollarında.
Elin tetikte hazır, mermi namlunun ucunda,
ben yine bilmem kaçıncı kez aşkla vurulur, ölürdüm kollarında...

Sort:  

Çok başarılı:)

Çok teşekkür ederim 😊

harika..🤗🤗

Beğenmenize sevindim

trliste için de tebrikler😊

İkinci kez mutlu oldum. Teşekkür ediyorum 😊

Tebrikler ! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.Paylaşımınız için Teşekkürlerimizi sunarız.Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz TR Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

Her satırında kalite kokan bir paylaşım, tebrikler 👍

Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için :)

‪Her gece karanlıktı ama, her karanlık gece değildi.‬ Sevdim bunu tebrikler...

Çok mutlu oldum. Çok teşekkür ediyorum kıymetli yorumunuz için

Rica ederim (: hayırlı geceler

Hayırlı geceler

Teşekkür ederim 😊

Çok başarılı bir çalışma olmuş. Elinize, emeğinize ve de gönlünüze sağlık. Satırlarınızdan anlaşılıyor ki, naif bir yüreğe sahipsiniz. Ömür boyu muhafaza etmenizi dilerim. Çünkü bu türlü hislere günümüzde çok ihtiyacımız var. Tekrar tebrik ederim...

Sessiz harflerle yazdım arzu halimi, sevgili bilmez mi halimi ahvalimi?
Evet; naif, kırılgan, gönlüne dokunan bir kelimeye destanlar yazan, güzele meyyâl...
Zarif yorumunuz ve güzel temenniniz için çok teşekkür ediyorum 😊

ellerinize emeğinize sağlık çok güzel bir şiir olmuş:))

Çok teşekkür ediyorum kıymetli yorumunuz için

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61757.83
ETH 2905.75
USDT 1.00
SBD 3.62