Millette PARA var mı ? Yok mu ?

in #tr6 years ago

mny.jpg

Arkadaşlar İstanbulda Ev Fiyatları Almış başını gitmiş insan gibi oturulabilecek ev fiyatları 500.000TL'den başlıyor.

En Kötü Arama 35.000TL'den Başlıyor Kullanılabilecek bir Araba 70.000TL'den Az Araba Yok. Telefon deseniz 1000TL altında Telefon Kullanan Yok Şaka Gibi.

Birde Muhabbette Sorunca Millet Aç Millet Fakir Diyorlar Enteresan Değil mi ?

Hafta Sonları En Ucuz Lokantadan tutun En Pahalı Lokantaya Kadar Full Doluyu bırakın kuyruk bekliyor insanlar.

Yollar Desen Lüx Araç Kaynıyor Yolda Yürüyemiyoruz Araçlara birşey olacak diye :D (Fazla mı Abarttım Acaba)

Peki ya Sizce Millette PARA var mı ? Yok mu ?

Sort:  

Allah az verip aratmasın çok verip azdırmasın herşey kararında olsun. Kiminde çok kiminde yok. Para insanın elinin kiri geldiği gibi de hemencecik gidiveriyor. Yazınızı çok bepğendim.Emeğinize sağlık ☺️
Yazınızı @trliste de önermek isterdim. Ama @trliste curation trail yani yorum kuyruğuna katılmadığınız için öneremedim malesef :(
Katılmak için @trliste linkini tıklayarak postlardan traile nasıl katılacağınızı öğrenebilirsiniz.

AYRICA bol oy almak isterseniz de @jumbot u tavsiye ederim ☺️ Bir postta en az 20 oy artı 0.15 sbd alirsiniz @jumbot linkine Tıklayarak Katılım kuralları postlarının icinde yazıyor :)

Yeni olduğunızu gördüğüm için yardımcı olmak adına yazdım. Umarım faydalı olur.😊

Yanıtınız için Çok Teşekkür ederim Henüz bu alanda yeniyim dediğiniz gibi o yüzden tag olaylarını net olarak çözemedim... bundan sonra mutlaka @trliste etiketi ekleyeceğim. Discort a Başvurdum Oradanda Araştırmaya devam. Bunların dışında Ortam Çok hoşuma gitti Her ne kadar yeni olsam ve tanıdık edinemesemde sosyal kısmı çok iyi. Önemli olan büyük bir aile olup Yardımlaşa bilmek.

Discortta fa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım 😄
@trliste ve @jumbot tıklayınca postlarındaki tanıtımlarından faydalanabilirsiniz.

Şuan Discorta Başvurdum Yetkilileri Bekliyorum. Birde SteemAuto'daki curation trailine Katıldım. Hayırlısı Olur. İnşallah.... @jumbot u daha araştırmadım Bir ona da bakayım sanırım sdb gönderilmesi gerekiyor ve şuan bende yok biriktireyim hemen oraya da gireceğim

Hayırlısı olsun @membaco bugün tanıtım postumu yayınlayacağım daha iyi bilginiz olur 😊

TR Liste, Steemit Türkiye'nin başlatmış olduğu bir kürasyon projesidir. TR Liste her gün, gönüllü değerlendirmen ekibimiz tarafından Steemit Türkiye Discord Kanalında değerlendirilen kaliteli yazılar arasından, en yüksek puan alan 3 yazıyı ve 1 fotoğrafı, TR Liste Curation Trail'i ile oylayarak destek olmaktadır.


"trliste" etiketini yazınıza ekleyerek siz de TR Listenin desteğini alabilirsiniz. TR Liste kuralları ve nasıl seçileceğiniz hakkında daha ayrıntılı bilgi için bu konuyu okuyabilir
ve Steemit Türkiye Discord Kanalı ndan bize ulaşabilirsiniz.

Bilgilendirme için Çok Teşekkür Ederim trliste e Katıldım Discord üzerinden ve Curation Trail e de Katıldım Artık Aranızdayım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60837.81
ETH 2874.77
USDT 1.00
SBD 3.62