Neden Steemit? Yıl olmuş 2019 Steemitte gecen 1 sene

in #tr5 years ago

FİLMDEN KARELER (6).jpg
Neden Steemit: Yaklaşık bu platforma 1 sene önce katıldım yazmayı ve bilgi paylaşmayı seven biriyim stemmit özgün içerikler için başarı bir platform Türkiye'de henüz çok aktif olmasa da ileride diğer sosyal ağlardan usananların buraya yöneleceğini tahmin ediyorum.

İçeriklerim deki resimleri kendi imkanlarımla tamamen kendim tasarlıyorum logolar resimler vs. Oylama sayısına bakılırsa çoğu insanın bu platformu belli sebeplerden terk ettiğini görüyorum. şuana kadar bir beklentim olmadı sadece profesyonel bir paylaşım yapmak bana daha cazip geliyor ve steemit bunu karşılıyor. ilerde dahada iyi olması dileği ile bekleyeceğiz hep beraber

Şuda var oy vermekten korkmayın çoğu paylaşım sitelerindeki gereksiz bilgilerden ziyade steemit yazarlarının kalite ile işini yaptığına inanın ben buna ınanıyorum bugün bir resim platformunda insanlar elini ayağını ayakkabısını elbisesini vs. çekip attıklarında size belkide hiç bir faydası olmazken yüzlerce beğeni alabiliyorlar. burada yazarlar canla başla uğraşıp karşılığını alamadığı için bu işten geri çekiliyorlar bence durum böyle.

Şuanki durum ile paylaşacaklarım bu kadar yinede ara ara içerik üretmeye devam edeceğim.
saygılarımla herkese iyi okumalar ve iyi paylaşımlar

Sort:  

Congratulations @meuactivity! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply
You received more than 100 upvotes. Your next target is to reach 250 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62875.98
ETH 2948.16
USDT 1.00
SBD 3.55