Merhaba Steemit

in #tr6 years ago

62D12A0C-B1DF-4F3F-87E8-0CA9E4CDF14E.jpeg

Merhabalar herkese, size kendimden bahsedeyim biraz

İktisat son sınıf öğrencisiyim son 7 dersim kaldı 2019 ocak bitirmek hedefim, gecikmeli olacak ama benim birçok şeyim gecikmeli olur. Tüm zorlu dersler tabii ki son sınıfa saklı, ama tüm çabalarımla halledeceğim teknolojik yardımları da alarak, bu teknolojik yardımları Ozonimo arkadaşımın tavsiyesi üzerine dikkate aldım.

Gecikmeli dediğim gibi açalım konuyu, liseyi zorla(hocaların hadi bitir sen de diyerek yardımları sayesinde) bitirdikten sonra tabii meslek lisesi torna tesviye öğrencisi olarak hemen staj yaptığım tornacı da işe başladım ve tüm zorluklar ile 1 yıl devam ettim ve parmağımı makineye kaptırıp patronun da önce makineyi kapat sonra eline bakarsın demesiyle soonladırdım. Kısa süre içinde bir markette tezgahtar olarak çalışmaya başladım ve 5 yıl çalıştım. Orada beni seven arkadaşlarım sayesinde ilk yılımda iki yıllık açık öğretim üniversitesine başladım 3 yılda bitirdim(gecikmeli) ve sonrasında açık üniversitenin hiçbir işe yaramayacağını anlayarak duyduğum DGS sınavına hazırlandım tabii ki hem işte çalışıyorum ve akşamları da kursa gidip DGS’ye çalışıyorum, neyse ki bu sefer ufak bir gecikme meselesi ile eklerden örgün öğretime başladım. Sonrasında ise yavaş yavaş son 7 derse getirdim meseleyi bitirip hayat savaşına başlayacağız.

Benim için zorlu hayat mücadelesinde akarken kendimi iyi hissetmek için de karakalem yapmaya başladım 4 yıl önce, ufak, karışık sokakların insanlar üzerinde belirsiz konuşmalarını karaladım. Küçük ve çok fazla zaman alan işlemerden çok çok fazla keyif alıyorum. İncecik işlemelerimi en çok ta Wolfgang Amade Mozart’ın çocukluk resmini çizerken kullandım. (Amade’ye takılan olursa diye ayrıca belirtmek istedim, Wolfgang yaşadığı süre boyunca Amade olarak kullanmıştır Amadeus o öldükten sonra başkaları tarafından verilmiştir.

BF7F84C4-B41B-447F-B6EA-B7CF30E32E70.jpeg

Wolfgang aşkı nereden geliyor; 2010 yılında 6 ay boyunca biriktirdiğim paramla keman aldım ve keman kursuna yazıldım keman ise benim içimde 2005 yılından beri hep ilk elime alışımda çalabileceğimi hissettiren ve sesini nerede duysam tek odak noktam olarak durdururdu beni. Kursa yazıldım, ilk gününden itibaren ferlere ilk girip son çıkan oldum ve tüm öğrencilerin nasıl ilerlediğini gözlemleyip kendimi geliştirmede de bana çok faydası oldu 5 yıl kursa gittim ve şimdi kendimi keman konusunda evde geliştirmeye devam ediyorum. Ve tabii ki bununla birlikte klasik müziğin içine girdim dönemleri dinlediğimde de kendimi barok ve klasik olarak buldum ve Johannes Chrysostomus Wolfgangus Theophilus Mozart olarak yaşadım kalan müziğimi.

Mozart’ı örnek alarak besteler de yapmaya başladım şimdi 4 Piano 12 keman konçertom ve 1 tane de obuaya bir şeyler yazdım. En çok sevdiğim ise dinlediğim parçaların kadans bölümlerini devralmak.

Görsel kaynak

Sort:  

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market hesapları tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Çok güzel yazmışsın ellerine sağlık.

Merhabalar

TR tagı ile yaptığınız paylaşım için teşekkürler. Bizler Türk topluluğunu geliştirmek ve Steemit'e yeni katılan Türk kullanıcıları desteklemek amacıyla tr tagi ile yapılmış paylaşımları oylayan Steemit Türkiye gönüllü Motive ekibiyiz.

Steemit'te yapacağınız paylaşımlarla ilgili birkaç bilgi:

  • #tr tagını ilk sıraya yazmanız Türk topluluğu içinde göze çarpmasını kolaylaştıracağı gibi #tr tagının gelişimine de katkıda bulunacaktır.

  • Discord Kanalımıza katılmak isterseniz : https://discord.gg/n5MUBDK

  • Yazınızda markdown kodlarını etkili bir şekilde kullanmanız okunurluğunu artıracaktır. Markdown kodlarını Steemit'te bulabilirsiniz.

  • Paylaşımınızda yer verdiğiniz ve size ait olmayan yazı, fotoğraf v.b için kaynak belirtmelisiniz. Bunu [Kaynak] (link) şeklinde yapabilirsiniz.

Daha fazla bilgi için burayı inceleyiniz.

aramıza hoşgeldiniz🙋‍♀️
azminize hayran kaldım, belki ilerde bize müzik ziyâfeti de verirsiniz🤗

Hoşbuldum, çok teşekkür ederim. Tabii ki de veririm müzik adına ziyafetlerimizi.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97