Türkiye içi Kullanıcı Etkinliği-1

in #tr7 years ago (edited)

merhaba arkadaşlar ufak ufak herkesle tanışmaya başladık güzel yazılar okumaya , değişik tarifler almaya özellikle tatlı , bilgilendirici yazılar topluluğa katıkı sağlayan kodlamalar vs vs ..

bu kadar süreç yaşarken herkesin eğlenmeye de ihtiyacı olur diye düşünüyorum tabi aramıza yeni katılanlarda oldukça #tr topluluğu büyümeye devam edecek ve kopmamak adına kendi aramızda ufak çaplı eğlenceler olması hedefimdedir. Genelde Steemit TR kullanıcıları discord'da buluşuyor ve sizleri de bekliyoruz orada baya geyikler , destek mesajları , bilgilendirici içerikler , yardımlaşmalar olmaktadır

katılmak isteyenler için Discord adresimiz budur : https://discord.gg/EfaFWmJ

Screenshot_6.png

Steemit Türkiye kullanıcılarının katıldığı paylaşma ve etkileşim etkinliği ( ufak ödüllü ) gücümün yettiğince :

Screenshot_2.png
**amacım sadece #tr tag'ı altında yazan dostların birlikteliği olması ana fikrinden kaynaklıdır.

Nasıl mı olacak ?

işte gelelim detaylara :

etkinlik içinde olacak tek katılım şartı

bu yazıyı okuyanlar içinde olmasıdır .

Katılım koşulları ve hediyeler aşağıda belirtilmiştir.

3 aşamalıdır.

Screenshot_3.png
+1 Katıldım yazmak yeterlidir
( Hediyesi : 0,001 SBD ) Az ama Olsun Napim :) şimdilik bu kadar
Screenshot_4.png
Bu post'u re-steem ederek sizinde arkadaşlarınızın aramıza katılması amacıdır.
( Hediyesi : 0,002 SBD )
Screenshot_5.png
Her upvote ile gelecekteki hediyelerimizin artması hedeflenmektedir.
( Hediyesi : 0,002 SBD )

Toplamda hedeflenen Hediye :0,005'dir Kullanıcı başına
2 Hesabınız varsa Lütfen 1 tanesini kullanın :) beni batırmayın .
Sponsor olmak isteyen varsa başım gözüm üstüne :D

Şimdiden katılımınız için teşekkür eder
Katılımcıları şu tablodan görebilirsiniz : https://goo.gl/HWFQTb

hediyeler 28/10/2017 ' tarihinde yeni yazılacak gönderi içerisinde ispatlı bir şekilde paylaşılacak yeni etkinliğin konusu ile tekrardan :) buluşucaz

Bu bir @Moorkedi etkinliği'dir.

Sort:  

This post has been resteemed by @msp-turkey courtesy of @damla from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

+1 katıldım kedicik

Teşekkürler

+1 katıldım ;)

Teşekkürler

Merhabalar upvotelayıp resteem etmiştim fakat tabloda sadece yorum yaptığım gözüküyor... Dikkatinizden kaçmış olabileceğini var sayarak belirtmek istedim :)

düzelteceğim mesaj alındı :D günün şanlısısın x2 bugün benim doğum günüm ve sabrın için double hediye benden sana dostum

Hahahah :D iyiki doğdun. Teşekkürler :)

Congratulations @moorkedi! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

+1 Katıldım

Teşekkürler

+1 katıldım.

sonunda teşrif ettiniz welcome :D dude

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62423.21
ETH 2897.82
USDT 1.00
SBD 3.56