Coin Marşı (Cointurk Dörtlük Yarışması)

in #tr6 years ago (edited)

Arkadaşlar herkese merhaba,

TR topluluğunun en büyük destekçisi olan @kusadasi tarafından dörtlük projesi başlatılmıştır. Her ne kadar yorum olarak paylaşılmasını istese de ben sizinle de paylaşmak istedim. Projeye katılmak isteyenler buradan ulaşabilirler. @kusadasi tarafından birçok proje icra edilmektedir faydalanmak isteyenler hesabı takip etmeleri yeterlidir.


Kaynak

 

Coin Marşı


Korkma, bitmez bu devirde kripto para
Sönmeden kalana dek son bilgisayara
O benim yıldızımdır düşse de bu ara
O benimdir, o benim yüzümü etmez kara

 
Devam etmek isteyenler devamını getirebilirler. Ben devam edecektim ama şu an yeterli zamanım yoktu o yüzden burada bıraktım ama yakında devamını getirebilirim. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın, hoşça kalın.



Posted from my blog with SteemPress : http://www.mucar38.tk/2018/07/coin-marsi-cointurk-dortluk-yarismasi
Sort:  

Yaratıcı olmuş. :) Emeğine sağlık.


#tr başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini kullandığınız bu güzel paylaşımız için @edebiyat'tan upvote ve resteem desteği aldınız.


#tr etiketinin daha hızlı gelişimi için giriştiğimiz bu projeye destek verip #tr ve #edebiyat etiketlerini bir arada kullandığınız için teşekkür ederim. Etikete yazılan edebi metin değeri taşıyan paylaşımlarınız ikinci hesabım olan @sahinadm tarafından oylanmakla beraber @tryardim trafından da oylanmaktadır. Ayrıca @edebiyat değerlendirmesiyle @trliste ve yabancı bir ekip olan Curation Collective tarafından da oylanma ihtimaliniz yükselir.


Steemit Edebiyat Hareketimize katılarak edebi paylaşımlarımızı ve etkinliklerimizi yakından izleyebilir ve katılabilirsiniz.


Dilerseniz @edebiyat'ın kürasyon izine katılarak oylarımıza ortak olabilirsiniz.


Sizleri daha güçlü oylayabilmemiz için bu yorumu oylamak isteyebilirsiniz.

Sevgilerimle.

Çok tşk ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99