Gobaba Exchange & Gobaba borsasında LTC nasıl alınır satılır

in #tr6 years ago (edited)

Arkadaşlar herkese merhaba,

Bugün sizlere @kusadasi tarafından başlatılan Gobaba'da Alım-Satım Yapın ve Gobaba Hakkında Bilgi Verin Ödül Kazanın projesi kapsamında yapmış olduğum işlemleri paylaşacağım.

Arkadaşlar son zamanlarda birkaç kişinin steemit hesabı hacklendi özellikle Türk kullanıcıların en büyük destekçisi olan @kusadasi hesabının kısa bir süreliğine de olsa başkası tarafından ele geçirilmesi hepimizi derinden üzdü. Neyse ki hesap kurtarıldı ve faaliyetlerine devam ediyor. Bende bu olaylar sonucunda hesabımda bulunan SBD ve STEEM'leri güvenebileceğim bir ortama aktarmak istedim ve aklıma @gobaba borsası geldi. Şimdi sırasıyla fotoğraflar ekleyerek işlemlerime geçiyorum.

7.png

Arkadaşlar hesabımızda bulunan SBD veya STEEM'in üzerine tıklayıp sell butonuna tıklıyoruz.

4.png

Karşımıza blocktrades sitesine ait böyle bir ekran gelecektir.

  1. oval işaretin olduğu kısma satmak istediğiniz STEEM veya SBD mikrarını giriyoruz.
  2. oval işaretin olduğu kısımda almak istediğiniz coini seçiyoruz. Seçtikten sonra alt kısımda ne kadar coin ettiği otomatik olarak çıkıyor. Arkadaşlar burada şu husus çok önemli onu belirtmek istiyorum. Gobaba borsasına şu an sadece BTC ve LTC yatırabiliyoruz diğerleri için çalışmalar devam ediyor. Ben tercihimi LTC'den yana kullandım.
  3. oval işaretin olduğu kısma ise Gobaba hesabımızda bulunan LTC cüzdan adresimizi giriyoruz. Bu kısmı nereden bulacağız diyen arkadaşlar okumaya devam edin lütfen.

2.png

Gobaba hesabımıza giriş yaptıktan sonra cüzdanlar kısmına tıklıyoruz ve karşımıza böyle bir ekran geliyor. Şu an Gobaba'ya dışarıdan sadece BTC ve LTC gelebiliyor ancak diğer coinler için çalışmalar devam ediyor. Ben hesabımdaki SBD ve STEEM'leri yukarıda belirttiğim üzere LTC yaptıracağım için LTC yatır diyorum.

3.png

LTC yatır butonuna tıkladıktan sonra karşımıza yukarıdaki gibi LTC cüzdan adresimiz geliyor. Buradaki cüzdan adresini kopyalayarak aşağıdaki resimde 3 numaralı LTC cüzdan adresi olarak gösterdiğim yere kopyalıyoruz.

4.png

Daha sonra Get Deposit Address butonuna tıklıyoruz.

9.png

Daha sonra Steemconnect'i kullanarak transfer işlemimizi gerçekleştiriyoruz. Bunun için kullanıcı adımızı yazdıktan sonra Transfer Using Steemconnect butonuna tıklıyoruz.

6.png

Steemconnect aracılığı ile işlemimizi onaylıyoruz. Satış işlemimiz gerçekleşmiştir. Gobaba hesabımıza aktarılması yaklaşık olarak 15-30 dakika arasında gerçekleşiyor.

10.png

15 dakika sonra baktığınızda yukarıdaki gibi cüzdanınızda LTC miktarınızı görebilirsiniz. Artık buradan istediğiniz gibi al-sat işlemi yapabilirsiniz, aldığınız coinleri TL'ye çevirip buradan da papara hesabınıza aktarıp oradan da banka hesabınıza aktarabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sorunuz veya takıldığınız yer olursa sormaktan çekinmeyin. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Sort:  

Şu gobaba'ya bir bakmam lazım ilk fırsatta. Bu gelişmeleri hep kaçırdım. Detaylı anlatım için teşekkürler.

mutlaka bak :) birçok proje yapılıyor bu konuda

Anlatım çok güzel olmuş teşekkürler..

ben teşekkür ederim :)

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @cinelonga.

Coins mentioned in post:

CoinPrice (USD)📈 24h📈 7d
BTCBitcoin6612.780$-0.94%11.46%
LTCLitecoin82.840$-2.06%11.58%
SBDSteem Dollars1.350$6.17%27.59%
STEEMSteem1.608$4.0%30.79%

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63645.37
ETH 3067.90
USDT 1.00
SBD 3.81