You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit’te Kıdem – Kamuoyuna Duyuru

in #tr6 years ago

Kardeşim çok haklısın sanki burada biz gelmeden önce atomu parçalıyor gibi konuşan bir takım insanlar var ama gerçek şu ki kaliteli içerik olayı da tamamen yalan ispat isteyen olursa trend kısmına baksın orada saçma sapan yazıların aldığı oyları görsün.

O kadar kaliteli yazı yazıp da 0.001 oy alamayan insanlar da mevcut. Peki bu insanlara ne katkın oldu kocaman bir hiç. Amacı kullanıcılar arasında dikkat çekmek kendini özel hissetmek ve 1-2 SBD oy alıp kendini mutlu hissetmek diye düşünüyorum.

Hasta ruhlu insanlara yapacak bişe yok. Kimseyi beğenmez ve her hafta mütemadiyen bu konu hakkında bir iki yazı yazar. En güzeli görmezden gelmek.

Sort:  

Tamamen katılıyorum kardeşim

Kezinlikle katiliyorum size ve ozetle tesekkur ediyorum...👏👏👏 ve yanlis gormediysem whatsabb grubunuza da yeni katilmissiniz orada gorup paylasiminiza baktim hos geldiniz aramiza basarilar diliyorum

6 aydır steemitte yim ben bir kere karşılaştım ağır geldi. Hakaret gibi yorumdu . Bir üslup bir tarz vardır. Bu konularda hassas olduğum için yeni kullanıcılarımıza hep kibar ve üsluplu bir şekilde motivasyon ederek yönlendirmeye çalışmışımdır.
Burası özgür bir platform diye kimsenin kimseyi küçük görneye incitmeye hakkı yok. Eleştiri yapacaksak da kelimelerimizi dikkatli seçerek üslubunca yapılmalı. Ama üslup bilmeyen eleştiri de yapmasın .
Burası gerçekten değerli bir platfotm ve buradaki çoğu kimse gerçekten yazdıkları ve yaptıkları ile değerliler.
Emeğinize sağlık farkındalık yaratan bir paylaşım olmuş :)

Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59241.52
ETH 2989.75
USDT 1.00
SBD 3.71