Bitcoin (BTC) ve Altcoinler için Yalancı Bahar Uyarısı!

in #tr6 years ago (edited)

Hanımlar, beyler!

Baharla birlikte, Coin piyasasının Yeşillenmesi hepimizi neşelendiriyor..
Aber!
Temkin güzel kelime!

Temkin

Bir yorum olarak ve EOS yazısında belirtmiştim. Ancak bağımsız bir başlık olarak da yazmak istedim. Dünden bu yana yaşanan yükselişlerin önünde, yaklaşık 3 aydır süren bir baskı çizgisi mevcut. Üstelik yakınlarında bir de Altın oran/Fibonacci seviyesi var:

q.jpg

Koşullu Emir ve Kum Saatini elden bırakmamak,
Temkinli olmakta fayda var.

Sonra,
Vay efendim bilmiyorduk, vay efendim duymadık, uyy haçan.. falan olmasın ;)

12.png

Yatırım Tavsiyesi Değildir
Yapacak Olduğunuz İşlemlerin Tüm Sorumluluğu Kendinize Aittir

Sort:  

Bana biraz eos anlat baba içinde yeşiller olsun...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61672.72
ETH 2996.85
USDT 1.00
SBD 3.78