Bot kullanan bot #1

in #tr6 years ago (edited)


botbot.jpg

Doğru kullanıldığında karlı olabilecek botlar var malum. Ancak her seferinde rakamlara boğulmak da yorucu oluyor. Şöyle abone olacağımız bir sistem olsa da yeni konu girdiğimizde otomatik bot çağırsa diye düşünürken, Python'ın Bottle kütüphanesi çıktı karşıma. Çok uğraşmadan hemen localhost'ta çalışma imkanı veriyormuş.. ..

bo.jpg

php - apache yerine işin içine python girmesi değişik ışıklar yaktı zihnimde ;)

"Botları kullanma botu" için altyapı-antreman olması için, basit bir html hazırlamıştım. Asıl Bot4Bots hazır olana kadar sayfayı paylaşmaya karar verdim.

Belki hoşuna gidip, kendine göre düzenleyecekler olabilir ;)

http://rebelif.16mb.com/demo/4bots/4bots.html


botss.jpg



CopyLeft: Dilediğiniz gibi kopyalayabilir ya da değiştirebilirsiniz.
Sorumluluğun Reddi: Kullanmak zorunda değilsiniz. Oluşabilecek her türlü hata ve zararda sorumluluk Kendinize Aittir.


Görsel: gettyimages

Sort:  

kayın biraderim diye demiyorum. Kafası çok çalışıyor da hani ne derler para edecek zamanı bekliyor. Ellerine beynine sağlık. Güzel bir uygulama olmuş.

Eyvallah ;)
Mümkün olursa daha da otomatik versiyonları gelecek ;)

You got a 43.17% upvote from @slimwhale courtesy of @murattatar!

Did you know you can make a passive income by simply delegating steem power?
@slimwhale offers the best return on your investment, sharing 100% of the bidding pool rewards, daily, proportional to your investment.
Let's grow together, start earning now by clicking the following links: 10SP, | 50SP | 500SP, | any amount |
For more information, see here or join me on Discord

You got a 2.56% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

You got a 47.06% upvote from @proffit courtesy of @murattatar!
Send at least 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Send 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

Tam Pyhton çalışırken ne güzel kaynak oldu bak şimdi bu, teşekkür ederim :)

sırat-ı müstakim python'dan geçiyormuş da ben sonradan duymuşum :)

You got a 45.75% upvote from @proffit courtesy of @murattatar!
Send at least 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Send 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

Abi geçen lafı döndü ben de merak ettim :) Senin meslek nedir tam olarak?

Pozitif işler mühendisi. 'Her türlü konuda nasıl + ya geçilir' ile ilgileniyor. Meslektaş olduğumuzdan, ben izah edeyim dedim. :)

kollege, güzel meslekteymişiz ;)

grafik, web, tv, yazılım, eğitim, borsa, arsa, auto trade.. gibi yollardan geçtim.
şu günlerde kendimce IoT kurcalıyorum.
Ama özünde Mandra çırağı olmaya çalışıyorum :)

Abi şimdi bu senin botuda başka bir discord botuna entegre edersek. Inception filmine gönderme yapabilir miyiz ?

haha :) tam Inception'lık olabilir ;)

resim yazıya tam uyum sağlamış. her ne kadar konu bana uzak olsa da kullanacaklar için verimli olacaktır. teşekkürler.

Eyvallah ;)
Resim gerçeğe dönder de Robotlar kendi kararlarıyla(?); üretme kabiliyeti olan başka robotlar üretmeye başlarsa halimiz nice olur bilmiyorum :)

terminatör serisine baştan başlarız o vakit.

Bu bana en çok lazım olan şeylerden biriydi, en yakın zamanda kodları inceleyerek kendime uyarlayacağım inşallah :))

Teşekkürler ;)

Şu andaki, pratikleştirme aşaması, bir de otomatikleştiğinde daha leziz olacak ;)
Tabi yeni güncelleme sonrası ya da @ned'in orcale'ları çıkınca ne olur bilmem :)

You got a 54.15% upvote from @peace-bot courtesy of @murattatar!

Help spread the peace. Want to promote your posts too? Send a minimum of .02 SBD or STEEM to @peace-bot with link in the memo for an upvote on your post. You can also delegate to the bot for daily passive earnings. If you would like to delegate to the Peace Bot you can do so by clicking on the following links:
50SP 100SP 250SP 500SP 1000SP 5000SP

Learn more!

You got a 93.75% upvote from @proffit courtesy of @murattatar!
Send at least 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Send 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

You got a 17.65% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @murattatar! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94