You are viewing a single comment's thread from:

RE: ✍ Steemit'te 1. Yılım / Gelecek ve Planlar ✍

in #tr5 years ago

Finans yazılarına karşı Dizi yazıları takası yapabiliriz ;)
Bahsi geçen yazılardan en az 2-3 dizi/film izlediğimi hatırlıyorum. Kişinin dizi zevki uyduğu insanlardan öneri alması hem etkili hem de zaman kayıplarını önlemek için güzel. Tekrar teşekkürler.

2019 dolu dolu geçecek gibi duruyor.. Her şey gönlünce olsun.. Nice Steemli Senelere..

Sort:  

güzel sözleriniz ve dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim. hep beraber nice senelere diyelim. :)

dizi-finans takasına hay hay derim, harika olur ;) ama bu sene pek yeni diziler izleyecek gibi görünmüyorum. var olan dizilerin yeni sezonları yeterince ayak bağı oluyor, ayrıca artık dizilerin beni hapsettiğini-kilitlediğini hissetmeye başladım. 24-36 bölümlük bir dizi bile en az 40 dk. sürse bir bölümü, vay ki ne vay... yıl sonuna kadar max. 2 tane yeni dizi izlerim diye tahmin ediyorum. onun yerine bir sürü izlenmemiş bilim-kurgu veya duyulmuş ama ertelenmiş film izlemek daha mantıklı sanki... yeni şeyler izledikçe muhakkak yazılarımda yer vereceğim.

yine de bir tavsiye ile kapatayım. henüz geçen günlerde bitirdiğim carnivale dizisi muhteşemdi. her ne kadar dizi 2.sezonun sonunda yarıda kalmış ve iptal edilmiş olsa da... toplam 24 bölüm, izlemediyseniz şiddetle tavsiye olunur.

Zamanı daha iyi değerlendirmek için Dizi diyeti de güzel.
Tavsiye için teşekkürler ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63381.65
ETH 3169.65
USDT 1.00
SBD 3.85