You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir kovboy hikâyesi #18

in #tr5 years ago

Yönetmen de maşallah..

"Bu filmin sonu olurdu.🙅‍♀️" demiş, ikna oldum tamam :))

Senaryoda bariz mantık hataları olduğunda o filmden kopuyorum. Az önce çayın kaynamasını beklerken TV'de de vardı;
Karşı taraf telefon ediyor, telefon çalıyor. 2 dakika sonra polise telefon edeceklerinde -yer değiştirmedikleri halde- hat çekmiyor. Oldu mu şimdi?
"Kapat" düğmesi candır :)

Sort:  

:) ben de aynı şekilde bir dizi veya film izlerken eğer mantık hataları varsa onları görünce sanki karşımda yönetmen varmış gibi söyleniyorum:)

bu filmde son sahnelerdeydi iyi ki:)
bir de kapatamazdım çünkü devamını merak ediyorum yarım bırakamıyorum filmi:)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59504.00
ETH 2984.44
USDT 1.00
SBD 3.74