Uzun zaman sonra yine ben

in #tr4 years ago

Yaklaşık 1 senedir steemit'e giriş yapmıyordum Geçen gün aklıma geldi bir gireyim dedim Ne var ne yok Ne değişmiş diye
Ve bir baktım ki eskilerden hiçbir şey kalmamış her şey değişmiş eski kullanıcılar Arkadaşlar yok Eski Proje sayfalarımız yok
Hatta steemit'e giriş bile değişmiş değişik anahtarlarla giriyorsun falan iyi mi kötü mü olmuş Karar veremedim
En baştan bayağı araştırmam gerekiyor
Türk kullanıcılar Bile Azalmış gibi geldi bana
Eğer bu paylaşıma rastlayan Türk kullanıcılar olursa bana yardım edebilirmi
Yani yeni botlardan programlardan Türk topluluk guruplarından yeni tag'lardan bahsedebilirse beni bilgilendirirseniz çok sevinirim
Şimdiden teşekkür ediyorum arkadaşlar.

Sort:  

Buralarda çok az kişi kaldı tr toplulugundan. Birkaç yeni gelen var ama eski canlılık yok. Projelerin çoğu durduruldu. Hayatta olan bildiğim kadarıyla hiçbir proje yok. Dün şuna rastladım.

https://partiko.app/cpxturk/yeni-proje?referrer=thales7

Bot kullanma yapılabilir ama #newsteem diye bir yeni düşünce var. Bot kullananlara yüksek downvote veriyorlar.kullanmamanizi tavsiye ederim. Payout(ödemeler) 75/25 den 50/50 de düştü. Paranizin yarisi kuratörlere gidecek.

Posted using Partiko Android

Hocam cpxturk ten uzak durun bildiğimiz var :)

Posted using Partiko Android

Yüzüne bakarsam Grip olayım. Bilgilendirdiğin için tşkler.

Posted using Partiko Android

Çok teşekkür ediyorum Çok sağ olasın verdiğin bilgiler için.

🤗😉

Posted using Partiko Android

Kusura bakma ama bir şey daha sormak istiyorum sana arkadaşım
Bazı yorumlarda ya da paylaşımlarda ( Partiko Android ) Bu nedir yeni bir oluşum mu bize ne gibi bir katkısı var.

Istedigini sorabilirsin.
Partiko Telefon için bir steemit uygulamasi. Partikoapp.
Steemit.com da yapabildiklerinin neredeyse tümünü telefondan yapabilirsin. Post paylaşım,upvote, downvote, yorum.....
Buradan yükleyebilirsin:

https://partiko.app/referral/thales7

Ama Partikoapp gelistirmiyorlar daha. Esteem App i tavsiye ederim. Esteem diye yazdinmi App Store da bulabilirsin. Ben ikisini de kullanıyorum.

Posted using Partiko Android

Esteem'i Biliyorum teşekkür ederim verdiğin bilgiler için

Rica ederim. 😉

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55