Oy alamayan, sp değeri düşük olan ve steemit de türkler olarak birlikte büyüyelim diyenler için!

in #tr6 years ago

Hesabını yeni açmış, yatırım yapmamış ya da steemit oylarını aktif olarak kullanamayan kullanıcılar için hayata geçirmek istediğim bir projeyi sizlere sunmak istedim.

Steemit hesabımı bir ay sonra askere gidecek olmam sebebi ile aktif olarak kullanamicam. Bu durumda aklıma ilk gelen hesaptaki oyların boşa gitmemesi için bir kürasyon kuyruguna katılıp kürasyon geliri elde edebilmek oldu.

Ancak sorun şu ki sp değerim düşük olduğu için verdiğim hiçbir oy bana kazanç getirmiyor.

Kürasyon geliri sağlayamıyorsak oylarımızı nasıl etkin bir biçimde kullanabiliriz.

15 20 sp miktarıyla kürasyon geliri kazanan kimsenin olduğunu düşünmüyorum acıkcası.

Madem oylarımızdan bir gelir sağlayamıyoruz. Bizde kendi içimizde oluşturduğumuz bir grup kurar birbirimize oy veririz.

30 40 kişinin birbirine oy vermesi hem paylaşılan yazılarının öne cıkmasına hemde kimsenin begenisinin boşa gitmemesine sebep olur.

Bu konuda benim gibi düşünen arkadaşlar var ise ben bu projeyi başlatmayı düşünüyorum. Herkes günlük olarak kullanabilceği yüzde yüzlük bir oy hakkını bu projeye ayırsa, projenin ayakta kalması için fazlasıyla yeterli olacaktır.

Türk topluluğu olarak birlikte daha hızlı büyürüz.

Bu projenin amacı bot olarak gelir sağlamak değildir. En başta da söylediğim gibi bu projenin amacı oy değeri olmayan hesapların birbirine oy vererek oy sayısının artmasını sağlamaktır. Botlara para vermeden, kendi içimizde yaptığımız ufak bir birleşme ile hesaplarımıza oy gelmesini sağlayabiliriz.

Oy güçümüz ne kadar azalacak?

Oy değerimizi sp miktarımız 500'den az olduğu için şuanda ayarlamıyoruz. O nedenle attığımız her oy %100 olarak veriliyor. Ancak benim gösterdiğim talimatları eksiksiz bir şekilde yaparsanız oy gücünüz %1 olarak ayarlanacak. Bu durumda da günlük 100 oy verseniz bile aslında manuel olarak kullanmış olduğunuz bir oya eş değer bir oy vermiş olacaksınız.

100'den fazla katılımcı olacağını sanmıyorum ancak olduğunu düşünelim. 200 kişiye cıksak bile oy güçümüzü benim anlattığım şekilde ayarlarsak yine tek bir oy değerine denk gelecek şekilde oy vermiş olacağız.

Katılımcılar sadece günde bir kez paylaşımlarına oy alabilcekler.

Steemauto ayarları

https://steemauto.com Adresinden giriş yaptıktan sonra Curaion Trail sekmesini acıyoruz.

Burada bulunan Trail Name kısmına musatasci yazıyoruz.

steemauto1.jpg

Search'e dedikten sonra Follow'u tıkladığınız da işlemimiz bitiyor.

steemauto2.jpg

Ayarlarıyla oynamamıza gerek yok ancak steemautoyu kullanmayı bilen arkadaşlar kendi isteklerine göre ayarlabilirler.

steemauto3.jpg

Yukardaki ayarlar bizim için ideal ayarlardır.

Steemit oy gücümüz steemauto ayarlarında ki seviyeden düşükse eğer, steemauto oy verme işlemini otomatik olarak durduracaktır. Bu nedenle kontrol ederek bu ayarları kendimize göre ayarlamamız gerekmektedir.

Diğer discord kanallarını rahatsız etmemek amacı ile yeni bir discord kanalı açtım. Bilgi almak isteyen arkadaşlarla bu kanal üzerinden buluşarak konuşabiliriz diye düşünüyorum. Dediğim gibi discord kanalını açma sebebim sadece buluşup konuşma alanı yaratmaktır.

Bu kanal üzerinden hem benimle iletişime geçebilir. Hemde anlamadığımız ve bilmediğimiz noktaları sohbete yazarak birbirimize destek olabiliriz(proje ile ilgili). Discord kanalı sadece bu etkilin ve proje için açılmıştır.

Discord davet linki- https://discord.gg/fR7GbEX

Aklınıza takılanları yorum olarak paylaşabilirsiniz. Projeye katılmanın hiçbir şartı yoktur ancak paylaşarak daha fazla insanın görmesini sağlarsanız ve katıldığınızı belirtirseniz projenin büyümesi daha kolay olacaktır.

Sort:  

Benimde bir projem var bu konuda,sanırım iletişime geçersek iyi olacak :)

olur hocam tabiki @akineton

Sana ulaşamıyorum hocam.

You got a 8.33% upvote from @brupvoter courtesy of @musatasci!

You got a 5.52% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @musatasci! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

This post has received a 5.09 % upvote from @boomerang.

This post has received a 1.87 % upvote from @booster thanks to: @musatasci.

Bu proje kalitesiz içeriklerin upvote almasını sağlar, bunu sağlıklı bulmuyorum. Amacımız sistemi suistimal ederek para kazanmak olmamalı.

Olumsuz gördüğünüz bir durumu paylaştığınız için teşekkürler hocam.

Söylediğinizi gerçekten de düşündüm. Haklı da buldum. Kalitesiz bir içerik, hatta belki de çalıntı spam bir içerik, sadece kürasyon izine girdiği için upvote alacak. Bu durum gerçekte de rahatsız edici olacaktır.

Bu konuda projeyi savunmam gerekirse; Upvote almak için ürettiğiniz içeriğin kalitesinden daha cok hesap bakiyenizde ki paranızın miktarı önemli. Ben diyelim ki bir ay uğraşıp bir makale yayınladım. Hiç bot kullanmadan sizce kaç kişinin upvote vermesini sağlamış olurum? Ya da ne kadarlık bir kazanç sağlamış olurdum?

Bu sistem de bot mantığı olmasaydı sözlerinizi sonuna kadar destekler, bu tür bir projeyi yapmayı düşünmezdim bile ancak upvote almak için burada kaliteli yazıdan daha çok, hesabınızda ki parasal durumunuz önemli oluyor.

Gelelim haksız kazanç ksımına. Burada ki her katılımcı ortalama olarak 20 sp değerinde olur diye düşünüyorum. Belki daha az belki daha fazla olur ancak biz buna 40sp ortalama desek bile ve 100 kişi dersek katılımcı sayısına, hepsi oy verse aynı anda oluşacak kazanç sıfırdır. Nedeni ise herkes %1 ile oy vereceği için kişi sayısı çok olsa da alınan oy değeri 40 sp değerinde bir hesabın %100 ile verdiği oy değeriyle eş değer olmasıdır.
cevap.jpg

Bu projedeki amacım birilerine ya da kendime haksız bir kazanç sağlatmak değil, paylaşımların ortaya çıkmasını sağlamak için upvote sayısını arttırmaktır. Bu durum botlarla yapılabildiği için, para vermeden de yapılması bence 'sistemi suistimal'
anlamına gelmemektedir.

Steemit de bununla ilgili bir yasa varsa da açıkladığım herşey anlamsız olacaktır zaten. Ben görmedim ancak böyle bir yasa, kural varsa başlatmadan bitireceğimden de hiç şüpheniz olmasın.

Tekrar teşekkürler hocam değerli yorumunuz için @hasretgunes

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55