Paydanı Tanımsız Yapanlar

in #tr6 years ago

Toplumumuzda matematik her ne kadar sayısal bir zeka gerektirdiği kanısıyla özdeşleşmiş olsa da içinde bulundurduğu metaforlar ile sözel zekalar ile harmanlanırsa mükemmel bir hayat anlayışına dönüşeceği düşüncesindeyim. O yüzden şöyle bir başlık atmak istiyorum;
Paydanı tanımsız yapanlar
Matematik de kesirli ifadeler ile sık sık karşılaşırız konu matematik olunca ön yargılı arkadaşlarımız olabiliyor ama merak etmeyin konumuz matematik değil. Kesirli ifadelerde bir kural vardır payda ‘’sıfır’’ ise o ifade tanımsızdır. Bu tanımı duyduğumda düşüncelere daldığımı fark ettim ve kendime şu soruyu sordum.’’ Benim Paydam nedir?’’ Hayatta payına düşün ne olursa olsun eğer paydanda ‘’sıfır’’ yer almışsa payına düşeni hiçbir zaman anlayamayacaksın demektir. Her sayının biz görmesek de paydasında ‘’bir’’ rakamı vardır. Peki ya bu ‘’bir’’ nedir? Ben bunu zaman olarak görüyorum. Zamanımız yoksa herhangi bir işimiz için yani ‘’sıfır’’ ise zamanımız yanında ne olmasını isterseniz paydanızın bu olmayan zamanınız yanındaki ifadeleri de sıfırlar ve tanımsız bir insan olursunuz. Paydanıza öyle her isteğinizi sığdıramazsınız neler ve kimler ile aynı payda da yer almanız gerektiğine iyi karar vermelisiniz. Çünkü paydanız ne kadar küçükse payınızdan o kadar büyük bir ifade haline gelirsiniz bu hayatta. Bu hayattan payıma neler düşsün istiyorsunuz. Paydanızda kimler var kimler aynı paylara talipsiniz ve bu hayatta ne kadar büyük bir ifade olmak istiyorsunuz şimdi birde bu bakış açısı ile harmanlamanızı sizlerden rica ediyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61663.08
ETH 2893.40
USDT 1.00
SBD 3.48