You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ethereum'da Karar Zamanı Yaklaşıyor

in #tr7 years ago

cok guzel bir paylaşım, etheri bitcoin cash fırtınasından sonra aldım, sıgınacak limandı, litecoin ile beraber. 1000 dolar hedefini tuttururmu bilmiyorum ama 500 üzerine kısa sürede gelecek gibi duruyor.
Bu arada sizden bir EOS incelemesi bekliyorum, sanki bir devi gözden kaçırıyoruz gibi:)

Sort:  

Teşekkürler ;)
Evet EOS! Özellikle Steemit'in yeni anlaşmasıyla ivme de yakaladı..
EOS'a niyetlenmiştim ama @firatimo benden hızlı davranmıştı. Bir hafta geçtiğine göre artık bi yazı da ben yazabilirim sanırım ;)

eos yazısına benide etiketleyin takip ediyorum :)

Ok hocam. // EOS'un sevenleri tahminlerden fazla galiba ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69345.27
ETH 3816.44
USDT 1.00
SBD 3.67